اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در نمایشگاه اوقات فراغت

برنامه‏های غنی‏سازی اوقات فراغت حوزه هنری سمنان تشریح شد

حوزه هنری استان سمنان با حضور در نمایشگاه اطلاع‏رسانی برنامه‏های اوقات فراغت جوانان استان سمنان، برنامه‏های تابستانه خود را تشریح کرد.

برنامه‏های غنی‏سازی اوقات فراغت حوزه هنری سمنان تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سمنان، حوزه هنری استان سمنان در نمایشگاه اطلاع‏رسانی برنامه‏‏های اوقات فراغت جوانان استان سمنان که از چهارم تیر ماه سال جاری آغاز شده است، با ارائه تولیدات و محصولات خود، دوره‏های آموزشی حوزه هنری استان در فصل تابستان سال جاری را نیز به اطلاع علاقه‏مندان می‏رساند.

بنا بر این گزارش، مشاوره و استعدادیابی رشته‏های ادبی و هنری به علاقه‏مندان در طول برگزاری نمایشگاه در کافه هنر، ارائه کتب منتشر شده توسط حوزه هنری استان سمنان و منتخبی از کتب انتشارات سوره مهر، ثبت نام از علاقه‏مندان در دوره‏های آموزشی فصل تابستان و عضوگیری در دفاتر تخصصی حوزه هنری استان از دیگر اقدامات حوزه هنری استان سمنان در این نمایشگاه است.

نمایشگاه اطلاع‏رسانی برنامه‏های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان سمنان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری دستگاه‏های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان و حضور دستگاه‏های دولتی و غیردولتی برگزار شده است.

علاقه‏مندان برای بازدید از این نمایشگاه و غرفه حوزه هنری استان سمنان می‏توانند تا 9 تیر ماه سال جاری از ساعت 17 تا 22 به مجموعه پارک شقایق سمنان مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول