اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان مطرح کرد

کشتارگاه صنعتی دام گلستان در کانون بی‎توجهی

‎استاندار گلستان گفت: کشتارگاه صنعتی دام برای گلستان بسیار حیاتی است که متاسفانه از سوی بانک صادرات مورد بی‎توجهی قرار گرفته است.

کشتارگاه صنعتی دام گلستان در کانون بی‎توجهی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در چهل و یکمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان گلستان اظهار داشت: کارگروه توسعه کشاورزی یکی از کارگروه‎‎های بسیار فعال است که یکی از کارهای ارزنده و خوب دولت دهم به شمار می‎رود.

وی بیان داشت: هماهنگی مجموعه‎های مختلف حوزه‎های بخش کشاورزی، آب و سایر بخش‎هایی که در تصمیم‎گیری‎ها و تصمیم‎سازی‎های بخش کشاورزی استان دخالت دارند سبب شده تا مقدمات و بستر مناسب برای پیشرفت استان مهیا شود لذا باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‎های ایجاد شده حداکثر استفاده انجام گیرد.

هر دولت و هر نگرشی باید نسبت به پیشبرد کارهای شایسته تلاش کند 

استاندار گلستان از همکاری بانک‎های استان قدردانی کرد و افزود: این انتظار وجود دارد تا از فرصت باقیمانده برای رشد و تعالی استان به شایسته‎ترین نحو استفاده شود و کار و تلاش تا پایان عمر دولت دهم یکی از الزامات جدی است.

قناعت تصریح کرد: هر دولت و هر نگرشی که می‎آید باید نسبت به پیشبرد کارهای شایسته تلاش کند قطعاً این کارگروه با این ترکیب و سازوکار به هدفگذاری پیش‎بینی شده با قوت ادامه خواهد داد و باید از استعدادهایی که به هر دلیلی فعال نشده برای ارتقاء استان به کار گرفته شوند.

وی از مدیران دستگاه‎ها خواست تا در راستای پیگیری طرح ‎ها و پرونده‎های بخش کشاورزی استان تلاش کنند.

کار در ریل پیشرفت انجام می‎شود/ انحراف‎های تک‎رقمی قابل توجیه هستند

استاندار گلستان در خصوص راستی‎آزمایی طرح‎های بخش کشاورزی اذعان کرد: خوشبختانه کار در ریل پیشرفت خودش انجام می‎شود به طوریکه از یک‎هزار و 731 پرونده راستی‎آزمایی شده، 72 طرح دارای انحراف است که این میزان انحراف قابل پذیرش و توجیه است.

قناعت افزود: زمانی که انحراف‎های شاخ‎دار گذشته را با میزان انحراف اعتبارات را بررسی می‎کنیم نشان می‎دهد که انحراف‎های تک‎رقمی قابل توجیه هستند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته بخش کشاورزی باید فعال‎تر شود تا شاهد کاهش میزان انحرافات باشیم، ابراز امیدواری کرد تا مابقی طرح‎های بر زمین مانده و انعقاد قرارداد شده نیز با همکاری دستگاه‎های اجرایی بر ریل پیشرفت قرار بگیرند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول