اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه زینب(س) تبریز:

حادثه هفتم تیر با هدایت مستقیم برخی کشورهای غربی صورت گرفت

دبیر جامعه زینب(س) تبریز گفت: حادثه هفتم تیر با پشتیبانی مستقیم سرویس های اطلاعاتی برخی از کشورهای غربی با هدف نابودی نظام جمهوری اسلامی طرح ریزی و اجرا شد.

حادثه هفتم تیر با هدایت مستقیم برخی کشورهای غربی صورت گرفت

عشرت شایق  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه را از برجسته‌ترین ویژگی‌های شهید بهشتی اعلام کرد و افزود: جهت‌گیری تمام فعالیت‌های سیاسی و تصمیمات شهید بهشتی نشات گرفته از تدابیر و رهنمودهای امام خمینی(ره) به عنوان رهبر دینی و سیاسی بود.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف و پی در پی دشمنان جهت از بین بردن نظام نوپای جمهوری اسلامی در سال شصت اظهار داشت: گروهکهای وابسته به بیگانه از جمله منافقین با اعلام جنگ مسلحانه و ترور مسئولان نظام قصد داشتند تا مسیر انقلاب را منحرف و آن را به بن‌بست بکشانند که رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره) و هوشیاری و ولایتمداری ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم آنان شد.

نماینده سابق مجلس، آیت‌الله شهید بهشتی و یاران فداکار او را سند مظلومیت ملت ایران در موضوع تروریسم دانست و افزود: مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم همواره از اقدامات خرابکارانه و تروریستی گروهک‌ها در ایران حمایت کرده و پشتیبان اصلی آنان محسوب می‌شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: حادثه هفتم تیر با پشتیبانی مستقیم سرویس‌‌های اطلاعاتی برخی از کشورهای غربی با هدف نابودی نظام جمهوری اسلامی طرح ریزی و اجرا شد اما اعتماد بنفس و صلابت امام خمینی(ره) همراه با صبوری و بصیرت ملت انقلابی ایران توطئه دشمنان را خنثی و این حادثه بزرگ را به فرصتی برای تقویت وحدت و انسجام ملی تبدیل کرد.

وی تداوم حمایت آمریکا و همپیمانانش از گروهک تروریستی منافقین را شرم آور توصیف کرد و افزود: مردم ایران هیچگاه خیانت‌ها و جنایات منافقین و سایر گروهکها را از یاد نخواهد برد و هر دولتی که به حمایت از منافقین بپردازد دشمن ملت ایران محسوب می شود و نباید انتظاری غیر از این داشته باشد.

انتهای پیام/60002/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول