اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

برخورد قاطع با اراذل و اوباش در دشتستان موجبات کاهش جرایم شده است

امام جمعه برازجان گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش در دشتستان موجبات کاهش میزان جرایم شده است.

برخورد قاطع با اراذل و اوباش در دشتستان موجبات کاهش جرایم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در نشست با رئیس دادگستری و کارکنان دادگستری و قضات دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و برای رشد و توسعه این شهرستان اهتمام داریم.

وی افزود: برای تامین امنیت و ایجاد آرامش در دشتستان اقدامات ارزشمند و مهمی انجام گرفته و نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

امام جمعه برازجان با تقدیر از مجموعه دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان در سال‌های گذشته یک شهرستان ناامن بود که با تدابیر ارزشمند دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سایر مسئولان امروز شاهد امنیت بسیار خوبی در منطقه هستیم.

مصلح تصریح کرد: برخورد قاطع با اراذل و اوباش در دشتستان موجبات کاهش میزان جرایم شده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز شاهد اقتدار نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها هستیم و روزبه‌روز نیز بر عزت و اقتدار این نظام افزوده شده است.

مصلح گفت: انتخابات 24 خرداد در واقع برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی بود و مردم با حضوری باشکوه در این انتخابات تمام رشته‌های دشمن را پنبه کردند.

وی ابراز داشت: برنده واقعی این انتخابات در واقع نظام اسلامی و مقام معظم رهبری بودند و مردم لبیکی جانانه به ندای رهبری گفتند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول