اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان:

نقش رزمندگان اداره کل بنادر در طول جنگ بی‌بدیل بوده است

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بنادر خوزستان در دفاع مقدس با توجه به نقش استراتژیک استان، نقش انکارناپذیری در تامین کالا داشتند.

نقش رزمندگان اداره کل بنادر در طول جنگ بی‌بدیل بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جهانگیر نجاتی در مراسمی در جمع ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا ی بنادر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت آقا اباعبدالله حسین (ع) و روز پاسدار وهمچنین ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان سند استقامت و پایداری ایرانیان در صحیفه تاریخ و خاطره زمان ثبت و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: شهادت طلبی ریشه در آموزه‌های اسلام و قرآن دارد و اینکه ملتی که شهادت را سعادت بداند، به حق پیروز این میدان است و در هشت سال جنگ تحمیلی در فشار تحریم، تهدید با عامل شهادت طلبی و پیروی از فرهنگ انسان ساز شهادت بود که جهانیان در مقابل آن سر تعظیم فرود آوردند .

معاون اداری و مالی و مسئول امور ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه افزود: بنادر استان خوزستان در هشت سال دفاع جانانه با توجه به نقش استراتژیک این استان در جنگ نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری در تامین کالا مناطق جنگی داشتند و در این راه شهدای عزیزی را نیز تقدیم انقلاب و میهن اسلامی‌مان کردند و شما عزیزان ایثارگر نیز یادگارهای آن دوران سخت هستید.

وی خطاب به ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: استقامت و پایداری شما در عدم توقف جریان فعالیت‌های بندری و دریایی، ارائه خدمات به کشتی‌ها در تامین کالا و تجهیزات زیر فشارهای سهمگین دشمن بعثی تکرارنشدنی و غیره قابل توصیف است.

مسئول امور ایثارگران در ادامه ضمن اشاره به اینکه اداره کل بنادرودریانوردی استان خوزستان، با داشتن 53 شهید والامقام و بیش از یک صد نفر آزاده و جانباز سرافراز و جامعه ایثارگری بالغ بر 500  نفر بیشترین آمار ایثارگر در بین بنادر کشور را داراست، تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به ایثارگران سازمان بنادر شده که استخدام 15 تن از فرزندان شاهد، جذب بیش از 20 نفر از فرزندان ایثارگران در مجموعه‌های بندری و ارسال لیست فرزندان همه ایثارگران واجد شرایط به سازمان بنادر و دریانوردی به‌منظور طی کردن مراحل استخدام را از مصادیق این اهتمام است .

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام احمدی، مشاور مدیر کل و مسئول حوزه فرهنگی، ضمن اشاره به ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج)، شرایط و فضای حاکم در هنگام ولادت آن حضرت، نکاتی درباره ویژگی‌های انتظار و وظایف منتظران بیان کرد .

در این مراسم ویژه ضمن، نمایشی با محوریت ولادت حضرت امام عصر(عج)، اجرای سرود مرتبط با ولادت امام به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی و همچنین پخش نماهنگی از عملکردها و دستاوردهای بنادر استان طی چند سال اخیر و با اهدای لوح‌های سپاس و جوایز، از ایثارگران و جانبازان این اداره کل با اهدای لوح تقدیر شد و در ادامه پس از اقامه نماز جماعت با حضور همه شرکت کنندگان در ضیافت ناهاری به همین مناسبت شرکت کردند.

انتهای پیام/ 72001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول