اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور ماه سال جاری صورت می‌گیرد

اتمام عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی قزوین

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی در محل میدان ایثارگران (ورودی کوثر) تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

اتمام عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود حق‌لطفی اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل سرعت بخشیدن به روند عملیات عمرانی مسیر ورودی به شهرک مینودر و کوثر از میدان ایثارگران مسدود شده است و تا پایان شهریور ماه با افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی مسیرها باز می‌شود.

حق‌لطفی افزود: مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه به شهرک مینودر از طریق تقاطع غیرهمسطح ارتباطات و برای تردد وسایل نقلیه به شهرک کوثر از طریق خیابان ساحل (سنا) صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسیرهای جایگزین انتخاب شده برای تردد وسایل نقلیه مشکلی ایجاد نکرده است، بیان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن صبر و بردباری و استفاده از مسیرهای جایگزین، شهرداری را در تسریع اجرای این پروژه یاری کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی در محل میدان ایثارگران (ورودی کوثر) یکی دیگر از اقدامات شهرداری قزوین در راستای ساماندهی مشکلات ترافیکی و ایجاد راهکارهای لازم برای کاهش مشکلات ترافیکی است.

حق‌لطفی اضافه کرد: این پروژه یکی از شاخص‌ترین تقاطع‌های غیرهمسطح شهر با ویژگی‌های خاص در طراحی و اجرا است.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول