اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان:

شهید بهشتی یکی از ستون‎های محکم انقلاب است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: شهید بهشتی یکی از ستون‎های محکم انقلاب است که اگر نبود هرگز قانون اساسی به این شکل جامع و کامل به تصویب نمی‎رسید.

شهید بهشتی یکی از ستون‎های محکم انقلاب است

حجت الاسلام محمد صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شهید بهشتی یک شخصیت منحصر به فرد در انقلاب و جهان اسلام بود که خدمات زیادی برای اسلام و انقلاب انجام داد.

وی افزود: شهید بهشتی در جایگاه یک متفکر علمی بزرگ قرار داشت به نوعی که از سوی آیت الله بروجردی برای مدیریت امور دینی در اروپا برگزیده شده بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: اندیشه‎های شهید بهشتی در عمل مشخص است، به طوری که اندیشه‎ها و تفکرات عالی ایشان زمانی که در مدرسه حقانی  تدریس می‎کردند، ابزار تربیتی محسوب می‎شد و مشاهده می‎شود بسیاری از اندیشمندان کنونی همان افرادی بودند که در مکتب ایشان تحصیل کردند.

وی گفت: اندیشه‎های شهید بهشتی پس از سال‎ها هنوز پاسخگوی نسل جوان است، هنوز اندیشه‎های ایشان چراغ راهنمایی برای مشخص کردن راه حق و نفاق است.

صالحیان  ادامه داد: شهید بهشتی یک تفکر زنده است که اندیشه‎های ایشان در بطن و متن قانون اساسی، انقلاب و اسلام جایگاه ویژه‎ای دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: شهید بهشتی یکی از ستون‎های محکم انقلاب است که اگر نبود هرگز قانون اساسی به این شکل جامع و کامل به تصویب نمی‎رسید.

انتهای پیام/63019/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول