اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

آزمون 3400 کنکوری زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آزمون کنکور 3 هزار و 472 داوطلب شهرهای آمل، نوشهر و کلاردشت زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می شود.

آزمون 3400 کنکوری زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می‌شود

محمد علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه امسال آزمون کنکور سراسری سه حوزه مازندران زیر نظر آموزش و پرورش انجام می‌شود، اظهار داشت: کنکور سراسری شهرهای کلاردشت، نوشهر و آمل زیر نظر آموزش و پرورش است.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری کنکور سراسری امسال بر عهده آموزش عالی و سازمان سنجش است، بیان داشت: مجموع داوطلبان کنکور سراسری سه شهر مازندران که زیر نظر آموزش و پرورش انجام می‌شود 3 هزار و 472 داوطلب هستند.

وی افزود: از مجموع تعداد داوطلبان کنکور سراسری در شهرهای کلاردشت، آمل پسران و نوشهر، 2 هزار و 489 مرد و 983 زن هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه در شهرستان آمل داوطلبان کنکور سراسری رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی ویژه دانش آموزان مرد یک هزار و 890 داوطلب هستند، بیان داشت: بخش خواهران این شهرستان را آموزش عالی برعهده دارد.

امیری افزود: آزمون کنکور سراسری کلاردشت در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان خارجه و هنر 394 داوطلب دارد که شامل 136 مرد و 213 زن است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان نوشهر یک هزار و 233 داوطلب کنکور سراسری در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان خارجه و هنر شرکت می‌کنند، بیان داشت: از مجموع کل شرکت‌کننده‌های آزمون کنکور سراسری در نوشهر 463 مرد و 770 شرکت‌کننده زن هستند.

وی مسئولیت رفع نقص مدارک کنکور سراسری سال جاری در شهرستان آمل را بر عهده دانشگاه مازندران دانست و یادآور شد: رفع نقص پرونده‌های داوطلبان کنکور سراسری در کلاردشت و نوشهر بر عهده آموزش و پرورش است که این کار از روز دوشنبه سوم تیرماه سال جاری شروع شد.

امیری زمان شروع آزمون‌ها صبح را ساعت هشت صبح و عصر را 15.30 دقیقه اعلام کرد و گفت: داوطلبان یک ساعت قبل شروع آزمون در محلی که از قبل تعیین شد، حضور یابند.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول