اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری ورامین:

شهید بهشتی شخصیتی برجسته و برای انقلاب ارزشمند بود

رئیس دادگستری شهرستان ورامین با اشاره به ویژگی‌های بارز آیت‌الله بهشتی گفت: شهید بهشتی شخصیتی برجسته و برای انقلاب ارزشمند بود.

شهید بهشتی شخصیتی برجسته و برای انقلاب ارزشمند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عبادالله میرزایی مطلق در یادواره شهدای عمروآباد و گرامیداشت هفته قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش ضمن بیان اهمیت قضاوت در اسلام گفت: قضاوت با جان و مال افراد سر و کار دارد و از این حیث نیاز به دقت فراوان دارد.

رئیس دادگستری شهرستان ورامین در ادامه با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله دکتر شهید بهشتی اظهار داشت: دشمنان می‌دانستند این شخصیت برجسته برای انقلاب بسیار ارزشمند است و به همین دلیل وی را به شهادت رساندند اما موفق نگردیدند به انقلاب شکوهمند اسلامی ضربه وارد کنند.

در پایان مراسم نیز از خانواده معظم شهدای روستای قشلاق عمروآباد با اهداء هدایایی تقدیر به‌عمل آمد.

یادواره شهدای عمروآباد و گرامیداشت هفته قوه قضاییه به همت شورای فرهنگی روستای قشلاق عمروآباد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین و با حضور عباداله میرزایی مطلق رئیس دادگستری شهرستان ورامین، سید محمد حسینی دادستان شهرستان ورامین، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی شهرستان و جمع کثیری از قضات دادگستری و اهالی روستای قشلاق عمروآباد در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.

انتهای پیام/2462/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول