اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت امنای شهرک صنعتی امیرکبیر:

شهرک صنعتی امیرکبیر فاقد درمانگاه مجهز است

رئیس هئیت امنای شهرک صنعتی امیرکبیر گفت: نبود درمانگاه مجهز در شهرک صنعتی امیرکبیر یکی از معضلات و تهدیدی برای جان صنعتگران این شهرک محسوب می‌شود.

شهرک صنعتی امیرکبیر فاقد درمانگاه مجهز است

خسرو مشکینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به نوع شغل افراد در این شهرک آسیب جسمی بسیاری برای آنها اتفاق می‌افتد و نیرو‌های فعال در این شهرک به میزان بسیاری در معرض خطر هستند.

وی ادامه داد: درمانگاهی مجهز و کامل باید در شهرک صنعتی امیرکبیر وجود داشته باشد که در صورت بروز حادثه به صنعتگران امداد‌رسانی شود.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: در حال حاضر درمانگاهی بسیار کوچک در شهرک وجود دارد که برای حجم بالای مراجعات افراد، کوچک و فاقد امکانات و تجهیزات لازم است.

وی اضافه کرد: بیشتر مراجعات به این درمانگاه به دنبال وقوع حوادث کارگاهی است و در این درمانگاه تنها کمک‌های اولیه مانند تزریق، پانسمان و ویزیت به این افراد ارائه می‌شود.

مشکینی تاکید کرد: همچنین جسم‌های خارجی که وارد چشم و یا بدن صنعتگران می‌شود را در این درمانگاه از چشم بیمار خارج می‌کنند و برای مراحل پیشرفته‌تر و یا انجام اعمال پیچیده‌تر باید انتقال بیمار به مرکز درمانی و یا بیمارستان صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این درمانگاه از ساعت شش صبح تا یک بعد از ظهر با یک پزشک و یک نفر پرستار به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند و خدمات ارائه شده در این درمانگاه به صوت رایگان به صنعتگران ارائه می‌شود.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه در این درمانگاه حوادث کارگاهی  50 تا 60 درصد مراجعات را به خود اختصاص می‌دهد و 50 درصد از مراجعان به این مرکز از خارج از شهرک صنعتی به این درمانگاه مراجعه می‌کنند، گفت: در اطراف شهرک صنعتی امیرکبیر مرکز درمانی و یا بیمارستانی وجود ندارد و بیمارستان امام حسین (ع) ویژه اطفال تنها بیمارستان موجود در این محدوده است.

مشکینی اظهار کرد: در صورت عدم وجود این درمانگاه کوچک در این شهرک طی سال‌های گذشته چند تن از صنعتگران بر اثر حوادث کارگاهی جان خود را از دست می‌دادند.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول