اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد

اعزام 10 تیم دانش‌آموزی استان به مسابقات فرهنگی ورزشی کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از اعزام 10 تیم دانش‌آموزی استان به مسابقات فرهنگی ورزشی کشور خبر داد.

اعزام 10 تیم دانش‌آموزی استان به مسابقات فرهنگی ورزشی کشور

مهدی دمنه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: 10 تیم دانش‌آموزی استان شهریورماه امسال به مسابقات فرهنگی و ورزشی دانش‌آموزان کشور اعزام می‌شوند که از این تعداد چهار تیم در بخش دختران و شش تیم در بخش پسران هستند.

وی تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های تنیس روی میز، شنا، دو و میدانی، ژیمناستیک، طناب‌زنی و ورزش باستانی شهریورماه امسال در نیشابور برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این دوره از مسابقات ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است و علاوه بر این‌که جنبه رقابتی دارند، جشنواره‌ای مهارتی و آموزشی نیز به شمار می‌روند.

دمنه خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی این جشنواره هر استان اقدام به معرفی مفاخر استان‌ خود خواهد کرد ضمن این‌که غرفه‌های فرهنگی نیز ویژه هر استان دایر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش تعداد مدارس تخصصی ورزشی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 42 مدرسه تخصصی ورزش در استان وجود دارد که یک‌هزار و 800 دانش‌آموز در این مدارس رشته‌های مختلف ورزشی را به صورت تخصصی فرا می‌گیرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی همچنین از اجرای طرح بسکتبال ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم خبر داد و اظهار داشت: به منظور اجرای این طرح به‌زودی 50 نفر از مربیان ورزشی استان به منظور فراگیری آخرین آموزش‌ها به تهران اعزام می‌شوند که پس از بازآموزی و فراگیری آموزش‌ها نسبت به آموزش این رشته به دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

دمنه همچنین از کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان مرکزی در امر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در بین دستگاه‌های اجرایی استان طی سال 91 خبر داد.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول