اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حجت‌الاسلام روحانی در کرمانشاه:

طرح مباحثی همچون تغییر استاندار کرمانشاه به مصلحت نیست

رئیس ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی در استان کرمانشاه گفت: گمانه‌زنی‌های اخیر رسانه‌ای در خصوص تغییر استاندار کرمانشاه در این مقطع زمانی که هنوز آیین تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب انجام نشده و کابینه شکل نگرفته، به مصلحت نیست.

طرح مباحثی همچون تغییر استاندار کرمانشاه به مصلحت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا شعبانی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: گمانه‌زنی‌های اخیر رسانه‌ای در خصوص تغییر مدیریت ارشد و دیگر مدیران استان کرمانشاه در این مقطع زمانی بی‌فایده است.

شعبانی ادامه داد: طرح چنین مباحثی و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در حالی‌که هنوز آئین تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب انجام نشده و کابینه شکل نگرفته، به مصلحت نیست.

وی گفت: مشی دولت تدبیر و امید بر اعتدال‌گرایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی در عرصه‌های مختلف است و به‌طور قطع شایسته‌سالاری به‌دور از سهم‌خواهی در تعیین کابینه جدید مدنظر رئیس جمهور منتخب است و این رویه در مورد استان کرمانشاه نیز صادق خواهد بود.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی در استان کرمانشاه افزود: توسعه استان مستلزم یک مجموعه مدیریتی کارآمد است، اما تعیین مدیران کارآمد از وظایف و اختیارات وزارت‌خانه‌ها و وزرای مربوطه است و سهم‌خواهی در آن جایگاهی ندارد.

به گفته وی، گروه‌های سیاسی بهتر است قبل از هر گونه سهم‌خواهی به پیام مردم در این انتخابات که همانا پیام اعتدال‌گرایی و پرهیز از افراط و تفریط است توجه کنند و بدانند آن‌چه در شرایط فعلی مهم، حائز اهمیت و اولویت است، پی‌گیری مطالبات به‌حق مردم در راستای کاهش تورم، اشتغال‌زایی و توسعه و آبادانی استان است.

شعبانی با اشاره به حضور مثال‌زدنی مردم در انتخابات 24 خرداد، اظهار داشت: این حضور نماد باشکوهی از مردم‌سالاری دینی و نمایش عظیمی از ولایت‌پذیری ملت ایران بود و بار دیگر اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نمایان ساخت.

وی عنوان کرد: همان‌گونه که رئیس جمهور منتخب در نخستین کنفرانس خبریش تاکید کرد، پیروز واقعی این انتخابات مردم ایران هستند و وی رئیس جمهور همه مردم ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2700/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول