اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس تاکید کرد

تعامل اصناف سلماس با اداره صنعت، معدن و تجارت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: این اداره به راحتی می‌تواند طرح‌ها و برنامه‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت را در راستای نیل به اهداف مورد نظر عملیاتی کند، ولی تحقق این موضوع منوط به همکاری اصناف است.

تعامل اصناف سلماس با اداره صنعت، معدن و تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، جعفر نوبخت صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور فرماندار سلماس، رئیس مجمع امور صنفی، روسای اتحادیه سلماس و برخی از اصناف این شهرستان در سالن اجتماعات اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس در راستای نیل به اهداف سازمان قرار دارد و در این زمینه اقدامات موثری صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس در نظارت و کنترل بر بازار، تصریح کرد: قیمت‌ها در بازار و سایر تخلفات احتمالی انجام شده توسط واحدهای صنفی و غیرصنفی سلماس، به وسیله بازرسان این اداره به صورت منظم و مستمر کنترل می‌شود.

نوبخت به تلاش اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس در راستای رفاه حال شهروندان در آستانه ماه مبارک رمضان، اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی راحت‌تر مردم به کالاهای اساسی در ماه رمضان، تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس افزود: با گران‌فروشی و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به شدت برخورد می‌شود.

وی به عمده اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس، اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع کالاهای یارانه‌ای، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در ایام نوروز، آغاز سال تحصیلی و ماه مبارک رمضان، ساماندهی و نظارت بر بازار از جمله این فعالیت‌ها است.

نوبخت بر همکاری و تعامل اصناف سلماس با اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: در اثر مشارکت و همکاری اصناف با این اداره به راحتی می‌توان طرح‌ها و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت را در راستای نیل به اهداف مورد نظر عملیاتی کرد.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول