اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرایی شدن 520 طرح اشتغالزایی

34 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گچساران پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران با اشاره به اجرایی شدن 520 طرح اشتغالزایی توسط این نهاد گفت: افزون بر 34 میلیارد و 125میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها پرداخت شده است.

34 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گچساران پرداخت شد

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در راستای ارائه تسهیلات اشتغالزایی به 520 نفر از مددجویان و فرزندان مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران تسهیلاتی توسط این نهاد پرداخت شده است.

وی تسهیلات ارائه شده را به طرح‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌دستی، صنفی، خدماتی و صنعتی عنوان کرد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گامی مؤثر در خودکفایی مددجویان است

مدیر کمیته امداد امام خمینی ‌(ره) گچساران میزان تسهیلات پرداخت شده را افزون بر 34 میلیارد و 125 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع اجرای این طرح‌ها، تعداد زیادی از مددجویان و فرزندان مددجویان زیرپوشش کمیته امداد مشغول به‌کار شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در راستای حمایت و اجرای طرح‌های مختلف اشتغالزایی، این فعالیت را گامی مؤثر در کاهش بیکاری و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد.

فروزنده ادامه داد: برطرف کردن معضل بیکاری و اشتغالزایی از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی در چند سال اخیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و رضایتمندی آنان از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی گچساران در راستای خودکفایی مددجویان زیر پوشش است.

فروزنده گفت: مددجویانی که دارای شرایط دریافت تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف هستند با ارائه طرح‌‌های خود به کمیته امداد امام خمینی گچساران در نوبت دریافت تسهیلات قرار می‌گیرند.

وی افزود: این تسهیلات کم‌بهره و از محل اعتبارات دولتی پرداخت می‌شود تا مددجویان مشکلی در بازپرداخت تسهیلات نداشته باشند.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول