اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی خراسان‎رضوی خبر داد

کسب 6 مدال کشوری توسط فرنگی‌کاران پیشکسوت خراسان‎رضوی

رئیس هیئت کشتی خراسان‎رضوی از کسب شش مدال رنگارنگ توسط کشتی‎گیران پیشکسوت استان در رقابت‎های قهرمانی کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور خبر داد.

کسب 6 مدال کشوری توسط فرنگی‌کاران پیشکسوت خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سیدعلی بامشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: رقابت‎های کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور روزهای پنج تا هفتم تیرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار و خراسان‎رضوی با 20 ورزشکار در این رقابت‎ها حاضر شد.

وی با اشاره به کسب مدال طلای فضل‌الله دهنوی، پیشکسوت فرنگی‌کار وزن 76 کیلوگرم استان در رده سنی 61 تا 65 سال، افزود: ذکریا رشیدی دیگر کشتی‌گیر استان در این رده سنی به مقام دوم وزن 69 کیلوگرم رقابت‎های قهرمانی کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور دست یافت.

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی به مقام دوم محمدعلی بلندپور، کشتی‌گیر پیشکسوت وزن 63 کیلوگرم رده سنی 56 تا 60 سال استان اشاره و بیان کرد: کاظم کمالی، کشتی‌گیر وزن 58 کیلوگرم استان در این رده سنی نیز مدال برنز این رقابت‎ها را از آن خود کرد.

بامشکی ادامه داد: ناصر امیدوار در گروه سنی 51 تا 55 سال در وزن 76 کیلوگرم به مقام دوم رسید و سعید ناصح نیز در وزن 97 کیلوگرم گروه سنی 35 تا 40 سال رقابت‎های کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول