اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

میزان افزایش تولیدات در کرمانشاه راهی برای اشتغال‌زایی است

استاندار کرمانشاه گفت: باید در راستای میزان افزایش تولیدات استان کرمانشاه تلاش کرد که این امر موجب اشتغال‌زایی خواهد شد و رونق اقتصادی را به همراه دارد.

میزان افزایش تولیدات در کرمانشاه راهی برای اشتغال‌زایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد صبح امروز در جلسه توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: باید آمار اعلام ‌شده صادرات بر اساس میزان صادرات از تولیدات استان باشد و اعلام آمار در خصوص میزان صادرات از مرزهای استان موجب دور ماندن از تدوین برنامه‌های لازم برای توسعه تجارت می‌شود.

وی افزود: باید در راستای میزان افزایش تولیدات استان تلاش کرد که این امر موجب اشتغال‌زایی خواهد شد و رونق اقتصادی را به همراه دارد.

استاندار کرمانشاه توسعه بازارچه و ارائه خدمات لازم در مرزها را اقدامی در راستای تسهیل‌سازی صادرات  در استان عنوان کرد و اظهار داشت: این تسهیل‌سازی به افزایش تولیدات استان و افزایش درآمد صادرکنندگان کمک می‌کند.

دمیاد از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری ایران در عراق خبر داد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با محوریت کرمانشاه بوده و شایسته است با هدف عرضه کالا با کیفیتی بالا برگزار شود.

وی از برگزاری این نمایشگاه در مهر و آبان‌ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی با در نظر گرفتن معیارهای لازم سربلندی و اقتدار کشور را به همراه دارد.

وی در پایان اعلام کرد: امید است برگزاری این نمایشگاه‌ها با بررسی‌های کارشناسانه موجب رونق اقتصادی کشور و استان شود که در این ‌صورت از حمایت ما برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول