اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرایط ویژه صورت می‌گیرد

اعزام هوایی و زمینی زوجین همدانی به مشهد مقدس

معاون فرهنگی و امور جوانان همدان گفت: تفاهمنامه‌ای با شرکت سیاحتی علیصدر منعقد شده که بر اساس آن زوجین جوان همدانی به صورت پرواز هوایی و زمینی به سفر مشهد مقدس اعزام می شوند.

اعزام هوایی و زمینی زوجین همدانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اسدالله ربانی‌مهر اظهار داشت: تفاهمنامه‌ای با شرکت سیاحتی علیصدر منعقد شده که بر اساس آن زوجین جوان همدانی به صورت پرواز هوایی و زمینی به سفر مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ ازدواج و تشویق جوانان به امر حسنه ازدواج، تأثیرگذاری یک سفر معنوی بر شخصیت جوانان و توسعه و رونق گردشگری از طریق شرکت‌های هواپیمایی و مسافربری دانست. 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از امتیازات دیده شده برای زوجین جوان در این طرح قسطی‌شدن هزینه سفر است.

وی ادامه داد: این هزینه در چهار قسط و هر 45 روز یک بار از زوجین دریافت می‌شود.

ربانی‌مهر ابراز داشت: برای سفرهای پروازی با هواپیما هزینه حدود 5 میلیون تومان و برای سفر زمینی با اتوبوس 250 هزار تومان است که شامل هزینه بلیط رفت و برگشت با هواپیما و قطار و هزینه اسکان است.

وی گفت: برای زوجینی که کارمند ادارات و دستگاه‌های دولتی هستند یک گواهی کسر از حقوق کفایت می‌کند و زوجین آزاد و غیر کارمند باید یک نفر ضامن معرفی کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: البته برای زوجینی که مهریه تا 14 سکه و در برپایی مراسم خود اصول و آداب اسلامی را رعایت کنند تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این معاونت برای زوجین جوان بسته فرهنگی تدارک دیده و هر چند ماه یک بار مراسم جشنی با حضور زوجین برگزار می‌کند.

ربانی‌مهر گفت: زوجین جوان برای ثبت‌نام باید مشخصات خود را به شماره تلفن8267 0918111 به صورت پیامک ارسال و با شماره تلفن 8321633 – 8321104 تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری به معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان واقع در خیابان میرزاده عشقی مراجعه کنند.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول