اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی باشگاه ذوب‌آهن:

تیم ذوب‌آهن متعلق به کارگران زحمتکش کارخانه است

مدیر فنی باشگاه ذوب‌آهن گفت: تیم ذوب آهن متعلق به کارگران زحمتکش کارخانه است و وظیفه ما حمایت از این باشگاه است.

تیم ذوب‌آهن متعلق به کارگران زحمتکش کارخانه است

هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: محمود یاوری برای دو بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر آمده بود و به گفته خودش تنها برای ادای دین به باشگاه ذوب‌آهن قدم به این تیم گذاشته بود و به عقیده من انتخاب یاوری برای تیم تفکر بسیار خوبی بود که انجام شد.

وی تصریح کرد: من از خیلی پیش از این نیز گفته بودم که ذوب‌آهن در لیگ حفظ می‌شود چراکه این تیم بازیکنان بسیار خوبی داشت که می‌توانستند حضور این تیم در لیگ را قطعی کنند.

بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بازی کردن در ذوب‌آهن باید آرزوی هر بازیکنی باشد ادامه داد: این باشگاه به واقع باشگاه بسیار بزرگی است که در حال حاضر از مدیران توانمندی هم در راس کارخانه هم در باشگاه سود می‌برد و وظیفه ما به عنوان یک ذوب‌آهنی قدیمی تنها حمایت از تیم است.

وی گفت: از سال 74 به این تیم آمدم و با کمک بازیکنان و مسئولین تیم، ذوب‌آهن را از لیگ دسته دوم به لیگ یک آوردیم و باید بگویم این تیم متعلق به کارگران زحمتکش کارخانه ذوب‌آهن است و ما هم باید با غیرت در این تیم کار کرده تا پاسخگوی زحمات این کارگران باشیم چراکه این عزیزان با هر برد تیم بسیار خوشحال می‌شوند و روحیه و نشاط مضاعفی می‌گیرند.

کاپیتان سابق ذوب‌آهن تاکید کرد: از بازیکنان قدیمی و جدید‌الورود تیم درخواست دارم قدر حضور در این باشگاه را بدانند چراکه این تیم کم حاشیه‌ترین و پرامکانات‌ترین تیم لیگ برتر است و باید برای این باشگاه با توان بسیار بالاتر زحمت بکشند و به گونه‌ای عمل کنند که مانند فصل گذشته این تیم برای سقوط نجنگد.

وی با بیان اینکه 30 سال را در کنار بزرگترین بازیکنان و تیم‌های ایران بوده‌ام تصریح کرد: دوست دارم با با یک برنامه‌ریزی خوب از سوی مدیران، این باشگاه به جایگاه واقعی خودش برای فصل آینده دست پیدا کند و با یک روند خوب فصل آینده را به پایان برسانیم.

مدیر فنی باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه نباید برای این تیم بازیکنان و انسان‌های کوچک آورده شود افزود: این تیم به بازیکنانی مانند قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، شفاعت، رجب‌زاده و عشوری نیاز دارد و من به عنوان یک مربی باید با تمام بازیکنان برخوردی را متناسب با شخصیت هر بازیکن داشته باشم و بتوانم به قلب بازیکنان نفوذ کنم.

وی در پاسخ به این سوال که حضور لوکا بوناچیچ را در این تیم چگونه ارزیابی می‌کنید اضافه کرد: وی انتخاب مدیران باشگاه بوده و چندین سال در تیم‌های مختلف ایرانی کار کرده اما در حال حاضر شناختی از ذوب‌آهن ندارد و ما باید به وی کمک کرده و در کنارش باشیم و از افراد قوی در کنارش استفاده کنیم تا بتواند در پیشبرد اهداف تیم به این مربی کمک کند.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: امیدوارم هر تصمیمی برای این تیم گرفته می‌شود خیر باشد تا بتوانیم با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت این تیم را هر چه بیشتر به گذشته پرافتخارش بازگردانیم و وظیفه من به عنوان یک ذوب‌آهنی قدیمی حمایت از باشگاه خودم است.

وی با بیان اینکه دارای بالاترین مدرک بین‌المللی مربی‌گری برزیل هستم، افزود: همچنین دارای مدرک A آسیا و از معدود مربیانی هستم که از رده‌های سنی پایه و نونهالان آغاز کرده‌ام و بسیاری از بازیکنان بزرگسال تیم مانند قاسم حدادی‌فر، اسماعیل فرهادی، بهمن مالکی، سعید عبدالله‌پور و پیمان سلمانی از شاگردان من بوده‌اند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول