اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

آماده بهره‌برداری پروژه100 واحدی مسکن خیرین در اهرم

فرماندار تنگستان گفت: پروژه 100 واحدی مسکن خیرین اهرم آماده بهره برداری است که امیدواریم با اتمام محوطه سازی و فضای سبز هر چه سریع تر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

آماده بهره‌برداری پروژه100 واحدی  مسکن خیرین در اهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،احمد جعفری نسب، ظهر امروزدر جلسه کمیته عمران و شهرسازی شهرستان تنگستان با قدردانی از تلاش خیرین مسکن ساز گفت: مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه به خصوص برای اقشار کم درآمد است که به همین منظور انجمن خیرین مسکن ساز در سالهای اخیر گام موثر و بزرگی را در این زمینه برداشته است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر کارهای بزرگی در زمینه ساخت مسکن در کل کشور شاهد هستیم که بخشی از این کار بزرگ مدیون تلاش‌ها و زحمات خیرین است.

جعفری نسب اظهار داشت: در حال حاضر پروژه 100 واحدی مسکن خیرین در اهرم آماده بهره برداری است که امیدواریم با اتمام محوطه سازی و فضای سبز هرچه سریع تر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

فرماندار تنگستان احداث این تعداد واحد مسکن را امری مهم و در خور تحسین دانست و گفت: بیشترین تعامل بین خیرین و دولت در دولت های نهم و دهم جهت ساخت مسکن و مدرسه بوده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان هم گفت: این انجمن از سال 84 جهت رفع محرمیت‌ها و تامین مسکن نیازمندان شکل گرفته است.

حسین شهبازی افزود: 100 واحد مسکن خیرین اهرم آماده تحویل به متقاضیان می باشد و متقاضیان می بایست با دریافت سند جهت تکمیل پرونده وام به بانک مربوطه مراجعه و قراردادهای لازم را منعقد کنند.در استان بوشهر 825 واحد در قالب 13 پروژه توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز در دست ساخت است. تعداد 825 واحد در حال ساخت و 450 واحد آن به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام /66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول