اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مه‌ولات خبر داد

توقیف خودروی حامل 25 کیلوگرم تریاک در شهرستان مه‌ولات

فرمانده انتظامی مه‌ولات از توقیف خودروی حامل 25 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

توقیف خودروی حامل 25 کیلوگرم تریاک در شهرستان مه‌ولات

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، سرهنگ حسن علی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش پلیس شهرستان مه‌ولات مقدار 25 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان کشف شد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی کاشمر، تربت‌حیدریه به یک دستگاه خودروی پراید با دو نفر سرنشین مشکوک و بلا‌فاصله وارد عمل شدند.

علی‌نیا افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشداردهنده در بازرسی از آن مقدار 25 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند و در این رابطه خودرو پراید توقیف و دو نفر متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مه‌ولات از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل که برای استرداد اموال تقاضای 10 میلیون ریال وجه نقد کرده بود خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر فروش لوازم مستعمل منزل و گوشی همراه در سطح شهرستان مه‌لات توسط یک سارق سابقه‌دار به تعدادی مالخر اقدامات پلیسی خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه متهم به صورت نامحسوس مخفیگاهش را تحت کنترل قرار دادند.

علی‌نیا تصریح کرد: سرانجام با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی متهم را حین سرقت دستگیر و در بازرسی منزل وی لوازم سرقتی را کشف کردند.

وی افزود: متهم 25 ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های به عمل آمده به هفت فقره سرقت در سطح شهرستان و روستاهای اطراف اعتراف و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/70003/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول