اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان خبر داد

اجرای 37 برنامه ویژه هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اصفهان

مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان گفت: در هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها 37 برنامه ویژه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

اجرای 37 برنامه ویژه هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  محسن سعیدبخش صبح امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیار‌های استان به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار کرد: ملاقات حضوری مردم و پاسخگویی مسئولان شهری به مشکلات مردم در این هفته از جمله این برنامه‌ها است.

وی به برگزاری مسابقه‌های پیامکی و مسابقه‌های طراحی شده درگیر در سطح شهرها در راستای وظایف شهرداری اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه آموزش اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شاخص برنامه‌های هفته نکوداشت شهرداری‌ها محسوب می‌شود که به دنبال این برنامه‌ها منتخبان دوره چهارم شوراها از صبح تا ظهر طی سه روز متوالی آموزش می‌بینند.

مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان تصریح کرد: سه مرحله آموزش مقدماتی، توجیهی در ارتباط با وظایف شوراها، آموزش حقوقی و جایگاه شورا در نظر گرفته شده است، که مرحله آموزش مباحث حقوقی توسط آموزش عالی و نیز آموزش تخصصی براساس عضویت شوراهای شهر و روستا صورت می‌گیرد.

وی به 105 شهرداری استان اشاره کرد و ادامه داد: هر چند 636  نفر به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی هستند، اما در این مرحله نیز آموزش اعضای علی‌البدل را نداریم و تعداد اعضای شورای اسلامی شهر‌ها با بیشترین عضو 21 نفر، 13نفر، 11نفر، 9نفر، هفت نفر و با پنج نفر کمترین هستند.

سعیدبخش با اشاره به برگزاری دوره هم‌اندیشی مدیران خدمات‌رسان با محوریت فرمانداری‌ها تاکید کرد: برگزاری مسابقه‌های پیامکی، تجلیل از کارکنان و شهروندان نمونه، درج گزارش عملکرد شهرداری‌ها در پرتال از برنامه روز دوم این هفته است.

مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان اضافه کرد: برنامه شاد، تجلیل از پیشکسوتان شهرداری و تجدید میثاق با شهدا از برنامه روز دوم و نیز برگزاری همایش پیاده‌روی در تمام شهرها و حضور تمام کارکنان شهرداری‌ها در نماز جمعه و حمل و نقل رایگان توسط اتوبوس‌رانی از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در سطح کشور و استان 380 نفر در شهرداری‌های استان اصفهان برای استخدام رسمی و برای استخدام در 76 حوزه در شهرداری‌ها در آزمون استخدامی در نظر گرفته شده شرکت می‌کنند، گفت: 12 هزار و 900 نفر داوطلب از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کردند که داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اصفهان می‌توانند برای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 12 تیرماه امسال به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و کارت ورود به جلسه و محل آزمون خود را دریافت کنند.

سعیدبخش زمان برگزاری این آزمون را در تاریخ 14 تیر ماه امسال عنوان و اظهار کرد: همچنین محلی را در کنار کوچه تالار فرشچیان وابسته به جهاد دانشگاهی برای داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آنها دارای مشکل بوده در نظر گرفته شده که این افراد در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه فرصت رفع اشکال را دارند.

وی ادامه داد: نصب پوستر و پرچم به اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی، دیدار اقشار مختلف با شهرداران، حفظ محیط زیست برای مردم به صورت نمادین و امضای طومار توسط آتش‌نشانان از برنامه روز پنجم و ششم این هفته است.

مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین روز آخر افتتاحیه‌ای با تمام شهرداران استان و استاندار در محل باغ ابریشم برگزار می‌شود که شهرداران گزارش عملکرد خود را ارائه می‌دهند و نیز 13 شهید خانواده شهرداری تجلیل می‌شود، تصریح کرد: آیین اختتامیه هفته نکوداشت و رونمایی تمبر یادبود روز شهرداری‌ها و بهره‌برداری از چندین پروژه شهری نیز در این هفته صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول