اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک اصفهان خبر داد

راه‌اندازی سیستم تلفن گویای اداره ثبت اسناد اصفهان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: راه‌اندازی سیستم تلفن گویا در اداره ثبت اسناد و املاک یکی دیگر از خدمات نوین این اداره به مردم در سطح استان محسوب می‌شود.

راه‌اندازی سیستم تلفن گویای اداره ثبت اسناد اصفهان

محمد مجنون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: راه‌اندازی تلفن گویای اداره ثبت اسناد و املاک با هدف تسریع و تسهیل در انجام امور ثبتی و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم صورت گرفته و شماره تماس با این تلفن گویا 03116289124 است.

وی ادامه داد: در این سیستم پوشه فهرست شماره تلفن‌های بخش‌های مختلف دفتر مدیرکل، دفتر معاونان امور پشتیبانی، امور اسناد و امور املاک، واحد کارشناسی، بازرسی، فناوری اطلاعات، دفتر کاداستر، واحد امور اداری، امور مالی و روابط عمومی اداره کل برای راهنمایی و خدمت‌رسانی تعبیه شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان تصریح کرد: از این پس بسیاری از مراجعه‌کنندگان می‌توانند بدون حضور در اداره ثبت تنها با یک تماس پاسخ سؤالات خود را دریافت و در صورت لزوم به اداره برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

وی افزود: اقدام این سازمان در حذف استعلام از اسناد اجاره برای مدت سه سال و کمتر از آن اقدامی اساسی در راستای تسهیل تنظیم اسناد رسمی و حذف کاغذبازی است.

مجنون با اشاره به دریافت سند رسمی برای املاک فاقد سند رسمی تاکید کرد: در صورتی که ملک مورد درخواست متقاضی زمین کشاورزی یا باغ باشد و از طریق قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی درخواست صدور سند مالکیت انجام شده باشد، مورد درخواست باید مناسب با موارد و حد نصاب‌های مشخص شده در قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات مناسب فنی و اقتصادی مصوب سال 1385 و آئین‌نامه اجرایی آن باشد.

انتهای پیام/63021/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول