اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت ماه رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری دوره آموزشی قرآن در کتابخانه‌های خوزستان

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری دوره آموزشی قرآن به‌مناسبت ماه رمضان در کتابخانه‌های این استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی قرآن در کتابخانه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، لفته منصوری اظهار کرد: با توجه به اینکه کتابداران برای ایفای نقش مؤثر در مدیریت دانش‌، علاوه بر مهارت‌های سازماندهی و اشاعه‌، باید با مهارت‌های تعاملی و اجتماعی نیز آشنا باشند سه دوره آموزشی برای کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این سه دوره شامل دوره آموزشی روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن، استان‌شناسی ، جایگاه و چگونگی خدمات مرجع و اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان عنوان کرد: افزایش میزان اطلاعات‌، مهارت‌ها و قابلیت‌ها می‌تواند تأثیری شگرف در توانمند‌سازی نیروی انسانی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به اقشار مختلف جامعه داشته باشد و نقش کتابداران تنها در مجموعه‌سازی، خدمات فنی و اشاعه اطلاعات خلاصه نمی‌شود، بلکه یک کتابدار باید به عنوان یک راهنما و مشاور امین در خدمت مراجعان باشد.

وی بیان کرد: با عنایت به نظام جامع آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی نهاد کتابخانه‌ها و در راستای ارتقاء سطح بینش، دانش و آگاهی‌های شغلی کارکنان، دوره های آموزشی غیرحضوری در استان خوزستان از این پس به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

منصوری در ادامه خاطرنشان کرد: دوره روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان به صورت خاص و با استفاده از شبیری، یکی از اساتید مجرب دانشگاه و برجسته این رشته برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین دو دوره دیگر نیز از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول