اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

شهید صدوقی مایه مباهات استان یزد است

امام جمعه ابرکوه، شهید صدوقی را مایه مباهات و افتخار استان یزد ذکر کرد.

شهید صدوقی مایه مباهات استان یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه اظهار داشت: شهید صدوقی از تمامی جهات برای استان یزد مایه مباهات بوده و هست.

وی افزود: این مباهات به این دلیل برجسته‌تر است که وی سکاندار انقلاب در ناحیه مرکزی و جنوبی کشور بود و در راستای هدایت‌بخشی انقلاب به سمت پیروزی همچنین استمرار بخشی به آن به صورتی خستگی ناپذیر پیشگام بود.

حسینی عنوان کرد: شهید صدوقی به عنوان پرورش یافته مکتب امام راحل، خلاصه‌ای از عمر ایشان به حساب می‌آمد و فرزند وی نیز وظیفه خود را برای اعتلای نظام اسلامی به ویژه تثبیت جایگاه ولایت در نظام اسلامی به خوبی به جا آورد.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به حضور مردم در انتخابات بیان کرد: ملت ما بر حسب ارشادهای مقام معظم رهبری، زیباترین حماسه سیاسی را خلق کردند و پرشورترین حضور را به ثبت رساندند.

وی یادآور شد: مردم ما با شرکت در این حماسه، بصیرت و قانونمندی خود را ثابت کردند و این مسئله را یادآور شدند که هرگونه قانون شکنی به دور از شأن این ملت است.

* افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی در ابرکوه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: برای نخستین بار در یک شهرستان، ابرکوه میزبان افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی استان یزد است.

جواد عادل بیان کرد: ابرکوه به عنوان نخستین شهرستان کشور، میزبان افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی در استان یزد است و تمام تمهیدات برای برگزاری شایسته این مراسم اندیشیده شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری تمامی ادارات و ارگان‌های شهرستان در این زمینه عنوان کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح شنبه پانزدهم تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل منزلگاه امام رضا (ع) مسجد بیرون که اعتبار بسیار خوبی در کشور دارد، آغاز می‌شود.

عادل گفت: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به نمایندگی از آستان قدس رضوی، استاندار و مدیران کل فرهنگی و نظامی و انتظامی استان یزد میهمانان این مراسم هستند.

وی ادامه داد: این مراسم در سه قسمت برگزار می‌شود که بعد از مراسم افتتاحیه و در ساعت هفت عصر، خانواده‌ها با حضور در پارک بانوان از برنامه‌های تدارک شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین اداره ورزش و جوانان بهره خواهند برد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم شب شعر رضوی نیز ساعت 9:30 دقیقه شب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و امیدواریم با حضور پرشور مردم در این مراسم به بهترین نحو میزبانی خود از این افتتاحیه را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/2464/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول