اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیرجان:

بچه‌های موتوردزد در سیرجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیرجان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 4 نفره سرقت موتورسیکلت که 12 تا 15 ساله هستند در این شهرستان خبر داد.

بچه‌های موتوردزد در سیرجان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، مهریار سعیدی اظهار داشت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت به پلیس، بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اثربرداری از صحنه سرقت با توجه به اطلاعات و مدارک به‌دست آمده مشخص شد، تمام سرقت‌های انجام شده دارای یک شیوه خاص بوده و به احتمال زیاد توسط یک باند انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان داشت: در تحقیقات پلیس مشخص شد، سارقان نوجوان بوده که با پرسه ‌زدن در کنار موتورسیکلت‌های بدون تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سن پایین خود سوء‌‌استفاده کرده و به بهانه بازی ‌کردن و تعقیب گریز یکدیگر در فرصتی اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و کسی نیز به آنها مشکوک نمی‌شد.

وی خاطر نشان کرد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، اعضای این باند را به سرکردگی نوجوان 14 ساله ایرانی شناسایی و در چند عملیات ضربتی جداگانه سه عضو دیگر این باند که سه نوجوان 12، 13 و 15 ساله افغان هستند را دستگیر کنند که در بازجویی‌ها تاکنون به سه فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

سعیدی گفت: در بازجویی از سارقان مشخص شد که خطرساز بودن آنها در آینده؛ دور از انتظار نیست که با تلاش پلیس دستگیر و با هماهنگی مراجع قضایی به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند.

از مخفیگاه این سارقین 6 دستگاه موتورسیکلت و تعدادی قطعات مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/2446/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول