اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

برپایی نمایشگاه ضیافت با 120 غرفه در اردبیل/ نمایشگاه‌ها محصولات پر مصرف مردم را عرضه می‌کنند

فرماندار اردبیل از برگزاری نمایشگاه ضیافت و عرضه کالاهای اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان با دایر شدن 120 غرفه در اردبیل خبر داد.

برپایی نمایشگاه ضیافت با 120 غرفه در اردبیل/ نمایشگاه‌ها محصولات پر مصرف مردم را عرضه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل اظهار داشت: به منظور رفاه حال عمومی و دسترسی همشهریان به کالاهای مورد نیاز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 16 تا 25 تیر ماه در قالب 120 غرفه دایر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌ها با تخفیف 15 تا 20 درصد کالاهای اساسی مردم عرضه خواهد شد تا هموطنان بتوانند خرید خود را انجام دهند.

فرماندار اردبیل از طرح‌ها و نظارت‌های مختلف در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: با هدف تعادل بازار مقدار یک هزار و 500 تن برنج خارجی، ‌500 تن گوشت مرغ منجمد و 50 تن گوشت قرمز منجمد در این نمایشگاه‌ها به مردم عرضه خواهد شد.

دبیر گفت: در نمایشگاه ضیافت امسال 6 هزار تن شکر،‌ 70 تن عدس، 105 تن نخود و 200 تن روغن نباتی توزیع خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون در 20 نقطه پر‌تردد شهر روزانه فرآورده‌های دامی منجمد اعم از گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد به میزان 20 تن در روز توزیع می‌شود.

رئیس شورای تنظیم بازار مرکز استان اردبیل از توزیع سبد کالاهای اساسی شامل برنج،‌ شکر، گوشت مرغ و روغن نباتی در ماه مبارک رمضان برای کارمندان خبر داد.

دبیر بیان داشت: این سبد کالایی به محض تهیه از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع می‌شود.

وی از طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با حضور بازرسان بهداشت محیط در سطح شهر و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی طرح تشدید نظارت بهداشتی اجرا می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: این طرح در اوقات صبح، عصر و شبانه اجرا می‌شود و مراکزی از قبیل تهیه و توزیع‌کنندگان شیرینی‌جات، فطیر‌پزی‌ها، تالار‌ها و رستوران‌های غذاخوری مورد نظارت جدی بهداشت قرار می‌گیرد.

دبیر ادامه داد:‌ در طول برگزاری نمایشگاه کارشناسان بهداشت محیط شهرستان اردبیل به طور تمام وقت بر عرضه موادغذایی بر نمایشگاه نظارت می‌کنند و در طول اجرای این طرح علاوه بر بازرسی‌های روزانه حداقل سه اکیپ فعال مشارکت جدی خواهند داشت.

این مسئول از برخورد قانونی و تعزیراتی با متخلفان خبر داد و گفت:‌ تاکنون یک هزار و 312 مورد پرونده تخلفاتی صنفی به سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: تاکنون این متخلفان 12 میلیون تومان جریمه نقدی شده‌اند و قطعاً درادامه تشدید نظارت‌ها در ایام ماه مبارک رمضان با متخلفان برخورد شدید و قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/62005/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول