اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پنج استان کشور و در سنندج

همایش آموزشی ارزیابی عملکرد کارکنان برنامه‌ریزی کمیته امداد برگزار شد

همایش آموزشی توجیهی ارزیابی عملکرد و سنجش بهره‌وری کارکنان برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد با حضور پنج استان کشور در سنندج برگزار شد.

همایش آموزشی ارزیابی عملکرد کارکنان برنامه‌ریزی کمیته امداد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان بعد از ظهر امروز در این همایش اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف کمیته را طیف بزرگی از جامعه به خود اختصاص می‌دهد تحول در ساختار این نهاد به منظور ارائه خدمات به این جامعه شکل گرفته است.

قنبر موسی‌نژاد با اشاره به آغاز اجرای طرح تحول ساختاری در امداد طی چند سال اخیر به اهداف برگزاری این کارهای آموزشی پرداخت و افزود: در حوزه بهروری شاخص‌های تعریف شده که در این کارگاه آموزشی با ارزیابی این شاخص‌ها با توجه به امکانات میزان توان در ارائه خدمات را می‌سنجیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت و رفع نقاط ضعف زمینه را برای تحقق اهداف نظام تحولی و خدمت شایسته و مطلوب به جامعه هدف فراهم می‌کنیم.

موسی‌نژاد در مورد انتخاب استان کردستان برای برگزاری این همایش منطقه‌ای نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه استان کردستان از استان های پیشرو در اجرای برنامه 5 ساله توسعه و حتی جلوتر از برنامه‌ها حرکت کرده است این استان به عنوان میزبان برگزاری این همایش انتخاب شد.

وی میزبانی این همایش توسط کمیته امداد استان را ظرفیت مناسبی برای برطرف کردن مشکلات و نارسایی‌های موجود دانست و گفت:‌خوشبختانه در این راستا نیز قول‌های مساعدی از سوی مسئولین مرکزی به منظور رفع مشکلات و تامین امکانات گرفته ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان حضور اساتیدی همچون دکتر عسکری از صاحب نظران در بحث فناوری در این همایش را نیز ظرفیت ارزشمندی برای بهره‌گیری شرکت‌کنندگان از تجربیات علمی دانست و تصریح کرد: نتیجه و بازخورد برگزاری این همایش بدون شک در عملکرد آینده این نهاد در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه هدف کاملا مشهود خواهد بود.

موسی‌نژاد در پایان با تاکید بر اینکه تحول سازمانی کمیته امداد، خدمات نوینی را به دنبال دارد، تصریح کرد: امیدواریم با تحقق اهداف این طرح بتوانیم در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف کمیته امداد استان که بیش از 51 هزار خانوار است گام‌های ارزشمندی برداریم.

گفتنی است؛ این همایش دور روزه با حضور رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد، اساتید کشوری و مدیران برنامه‌ریزی کمیته امداد استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان به مدت دو روز در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول