اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی مهدیشهر تأکید کرد

ارتقای توان عملیاتی مأموران منابع طبیعی مهدیشهر در زمان بحران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر بر لزوم ارتقای توان عملیاتی مأموران منابع طبیعی مهدیشهر در زمان بحران تأکید کرد.

ارتقای توان عملیاتی مأموران منابع طبیعی مهدیشهر در زمان بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی استان سمنان، حمیدرضا عبدوس امروز از برگزاری کارگاه آموزشی اطفای حریق در جنگل و مراتع توسط این اداره در منطقه پرور خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر ادامه داد: در تعامل بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر و سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی سمنان، کارگاه آموزشی آتش‏نشانی و اطفای حریق در جنگل و مرتع در پایگاه اطفای حریق منطقه پرور با حضور پرسنل نیروهای یگان حفاظت شهرستان‏های تابعه استان سمنان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف حفظ و تجدید آمادگی کارکنان در مقابله با بحران‏هایی نظیر آتش‏سوزی در جنگل و مراتع برگزار شد تا با اجرای عملی و آشنایی هر چه بیشتر با اصول ایمنی و آتش‏نشانی زمینه لازم به منظور ارتقای توان عملیاتی در زمان بحران فراهم شود.

عبدوس افزود: در این دوره آموزشی، مباحثی از جمله تئوری حریق، شناخت انواع خاموش‌کننده‏ها، تجهیزات حریق و نجات، شناخت لوله‏های نواری، ایمنی گاز و برق و عملیات ترکیبی به فراگیران آموزش داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر در پایان اذعان داشت: در پایان این دوره، عملیات اطفای حریق و نجات به صورت عملی در پایگاه اطفای حریق مهدیشهر اجرا شد.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول