اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بناب:

ضرورت و اهمیت تفکیک زباله ها توسط مردم/ طرح مطالعات احداث کارخانه بازیافت زباله بناب

معاون فرماندار بناب از شهرداری خواست طرح تفکیک و جداسازی زباله‌ها را با فرهنگ‌سازی در اولویت کار گروه مدیریت پسماندها قرار دهد.

ضرورت و اهمیت تفکیک زباله ها توسط مردم/ طرح مطالعات احداث کارخانه بازیافت زباله بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر هاشمی صبح امروز در نشست کار گروه مدیریت پسماند شهرستان بناب با اشاره به توفیقات کار گروه پسماندها در ساماندهی زباله‌های عفونی و بیمارستانی و همچنین ساماندهی در خصوص زباله‌های صنعتی افزود: از شهرداری انتظار داریم در کنار برخی حوزه‌ها که شهرداری برتر شده‌اند، در خصوص مدیریت پسماندها نیز حائز رتبه‌های برتر شوند.

وی از شهرداری خواست طرح تفکیک و جداسازی زباله‌ها را با فرهنگ‌سازی در اولویت کار گروه مدیریت پسماندها قرار داده و با برنامه‌ریزی دقیق برای تبیین ضرورت و اهمیت موضوع نسبت به تبلیغ و اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

معاون فرماندار بناب گفت: برای اجرای موفق این طرح مشارکت و همکاری مردم ضروری است.

طرح مطالعات احداث کارخانه بازیافت زباله

باقر بابازاده شهردار بناب نیز در این نشست از اجرای طرح تفکیک زباله‌ها به صورت پایلوت در یکی از مناطق و محلات این شهر خبر داد و گفت: طرح مطالعات احداث کارخانه بازیافت زباله در کار گروه پسماند استان به تصویب رسیده و در کنار دفع زباله‌ها احداث خواهد شد.

ظروف سموم کشاورزی جزو ظروف و پسماندهای خطرناک محسوب می‌شود/ ضرورت جمع‌آوری آن

رئیس اداره محیط زیست بناب همچنین در نشست این کار گروه با بیان اینکه محل احداث کارخانه بازیافت زباله نیازمند دریافت مجوز و مکان‌یابی مناسب است؛ گفت: جمع آوری زباله‌های میدان دوّاب توسط شهرداری رضایتمند است.

صیاد لطفی افزود: ظروف سموم کشاورزی جزو ظروف و پسماندهای خطرناک محسوب شده و جا دارد در خصوص جمع آوری ضایعات و ظروف سموم اهتمام جدی شود.

درادامه این نشست همچنین بر ضرورت جمع‌آوری زباله‌های ساختمانی از حاشیه شهر و کنترل کارگاه‌های تولید زغال که آلایندگی تولید می‌کنند، تأکید شد.

شهرستان بناب با 130 هزارنفر جمعیت در جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/60002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول