اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

محیط زیست قوی‌ترین مرجع برای پیگیری سوخت‌های پاک است

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: محیط زیست با توجه به مأموریت و رسالت اصلی خود در راستای رسیدگی به مباحث زیست محیطی بهترین و قوی‌ترین مرجع برای پیگیری سوخت‌های پاک است.

محیط زیست قوی‌ترین مرجع برای پیگیری سوخت‌های پاک است

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهمترین مشکلات موجود در ناوگان اتوبوس‌رانی اظهار کرد: از چند سال گذشته تاکنون این ناوگان از نبود سوخت مورد نیاز برای فعالیت اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیاری را برای تأمین سوخت اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان صورت گرفته، اما تاکنون هیچ یک از این پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است، اضافه کرد: نبود سوخت برای اتوبوس‌های گاز‌سوز نباید سبب ایجاد اختلال در حمل و نقل مردم در سطح شهر شود.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه 460 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز در شهر اصفهان بوده که 50 دستگاه از این اتوبوس‌ها به دلیل سوخت مورد نیاز آن‌ها در سال گذشته دیزلی شده است، تصریح کرد: دیزلی شدن 50 دستگاه دیگر از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه محیط زیست متولی تأمین سوخت مورد نیاز برای اتوبوس‌های گاز‌سوز نیست، ادامه داد: اما محیط زیست با توجه به مأموریت و رسالت اصلی خود در راستای رسیدگی به مباحث زیست محیطی بهترین و قوی‌ترین مرجع برای پیگیری سوخت‌های پاک است.

روحانی با بیان اینکه همچنین حفاظت محیط زیست باید پیگیری‌های لازم را در راستای استفاده از حمل و نقل پاک و ارائه راهکار‌های لازم در این زمینه انجام بدهد، تاکید کرد: تولید اتوبوس‌های گاز‌سوز از سه سال گذشته در کشور متوقف شده است.

وی با تاکید بر اینکه محیط زیست به عنوان بهترین مرجعی است که باید پیگیری‌های لازم را در راستای دلیل متوقف شدن تولید اتوبوس‌های گاز‌سوز در کشور انجام بدهد، افزود: سازمان حفاظت محیط زیست باید با استفاده از اهرم‌های قانونی در اختیار خود تولید‌کنندگان را به سوی کسب استاندارد‌های مورد نیاز برای تولید سوخت تشویق کند.

انتهای پیام/63004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول