اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

آغاز توزیع کالاهای اساسی در آستانه ماه رمضان

فرماندار شهرستان خلخال از توزیع کالاهای اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

آغاز توزیع کالاهای اساسی در آستانه ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان خلخال از آغاز توزیع اقلام اساسی و نیازمندی‌های مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: 20 قلم کالا از جمله شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز و حبوبات در آستانه ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

وی از اجرای طرح ضیافت در شهرستان خلخال و برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در میدان میوه و تره بار شهرستان خلخال خبر داد و خاطرنشان کرد: 10 قلم کالای مصرفی مردم در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال همچنین از توزیع شکر در 15 منطقه شهری خلخال و سه مرکز توزیع شکر در بخش‌های خورش‌رستم و شاهرود زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

محمدی با اشاره به تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان در بازار گفت: با کم‌فروشان، احتکار‌کنندگان و متخلفان بازار برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به برپایی جلسات مختلف و صرف زمان برای حل مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف و انتقاد از بعضی از ارگان‌ها عنوان کرد: زمانی که جلسه‌ای برای حل مشکلات مردم و خدمت هر چه بیشتر و بهتر تشکیل شده و صورت جلسه‌ای در این زمینه تنظیم می‌شود همه مسئولان مکلف به عمل به آن هستند.

رئیس کمیته تنظیم بازار شهرستان خلخال بیان داشت: مسئولیت امانت است و تا زمانی که برای خدمت در پیشگاه مردم حضور داریم وظیفه همه ما انجام این مسئولیت‌ها به نحو شایسته و مطلوب است و در صورت قصور و کوتاهی هیچ بهانه‌ای از هیچ کسی پذیرفته نیست.

محمدی به فصل تابستان و حضور میهمانان و گردشگران و قرارگیری در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: نظارت‌های روزانه بر محل‌های عرضه و توزیع نان، شیرینی، قنادی‌ها و سایر صنوف در بازار باید از سوی بازرسان دانشکده علوم پزشکی، مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت در اولویت اول این دستگاه‌ها باشد.

وی در خصوص قیمت عرضه زولبیا و بامیه در آستانه ماه مبارک رمضان نیز تصریح کرد: قیمت این رقم شیرینی نیز از سوی اتحادیه کشوری اعلام خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال خواستار حضور جدی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بخش‌ها شد و از مسئولان ذیربط خواست تا بخش‌های مختلف شهرستان نیز در خصوص توزیع اقلام اساسی مورد توجه باشد.

محمدی به اجرای طرح شبنم در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: در 45 روز اخیر تعداد 7 هزار و 461 فقره بازرسی از واحدهای صنفی خلخال انجام شده که در این راستا 114 پرونده تشکیل شده است و در دستور کار رسیدگی تعزیرات حکومتی شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/62008/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول