اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

غبارروبی 120 مسجد ملایر در آستانه ماه رمضان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از غبارروبی و عطر افشانی 120 مسجد شهرستان ملایر در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

غبارروبی 120 مسجد ملایر در آستانه ماه رمضان

حجت الاسلام داوود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام به پاکیزگی و نظافت در همه امور سفارش زیادی شده است، افزود: در این راستا پاکیزگی مساجد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی توجه به فضای ظاهری مساجد را در جذب اقشار مختلف مردم به این مکان مقدس حائز اهمیت برشمرد و گفت: همان طور که مساجد مکانی برای ارتباط معنوی با خداوند است باید از نظر ظاهری نیز فضایی زیبا و جذاب داشته باشد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر ابراز داشت: همه ساله در آستانه ماه مبارک رمضان طبق سنت حسنه مؤمنان خداجوی در سراسر کشور اقدام به غبارروبی و عطرافشانی مساجد می‌کنند که امسال نیز در شهرستان ملایر در آستانه ماه مبارک رمضان مساجد غبارروبی می‌شوند.

وی از غبارروبی و عطر افشانی 120 مسجد شهرستان ملایر با همکاری مسئولان، هیئت امنا و مردم در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

عباسی از انجام 5 هزار ساعت فعالیت فرهنگی و دینی در اعیاد شعبانیه در شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری روحانیون طرح هجرت، مستقر، بومی و مبلغان، کانون مداحان، مسئولان هیئت مذهبی، مؤسسات قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و خانه‌های قرآن بوده است.

وی فعالیت‌های انجام شده را شامل سخنرانی پیرامون زندگی ائمه معصومین(ع)، توزیع بروشور و تراکت با موضوع زندگی سیاسی ائمه معصومین(ع)، توزیع نرم افزار با موضوع مهدویت و مولودی‌خوانی برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری جشن‌های میلاد توسط بیش از 200 هیئت مذهبی ثبت شده، برگزاری جشن میلاد در فضای باز و مراکز تفریحی، نشست‌های پرسش و پاسخ با موضوعات اعتقادی و سیاسی و به ویژه مهدویت و برگزاری گفتمان‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول