اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هیئات مذهبی استان قم:

نخستین دوره آموزشی مدیران هیئات مذهبی برگزار شد

دبیر شورای هیئات مذهبی استان قم از برگزاری نخستین دوره آموزشی هیئات مذهبی خبر داد و گفت: این دوره با حضور 200 مدیر هیئت در قالب هشت جلسه چهار روزه برگزار شد.

نخستین دوره آموزشی مدیران هیئات مذهبی برگزار شد

محمدعلی بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص آمار ثبت شده هیئات مذهبی، اظهار کرد: تقریبا دو هزار هیئت مذهبی به ثبت رسیده است که هزار و 110 هیئت فعالیت دارند و جلسات آنها به طور مستمر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ‌120 هیئت مذهبی ویژه بانوان فعالیت دارند تصریح کرد: 400 هیئت ویژه جوانان نیز ثبت شده‌اند که فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

دبیر شورای هیئات مذهبی استان قم ادامه داد: شناسنامه هیئات مذهبی در راستای ساماندهی و نظم بیشتر از دو سال گذشته توزیع شده است.

*راه‌اندازی سایت هیئات

بختیاری با اشاره به راه‌اندازی سایت ویژه هیئات مذهبی استان گفت: هیئات مذهبی گزارش و عملکرد فعالیت‌های خود را به صورت الکترونیکی به سایت هیئات ارائه خواهند کرد.

دبیر شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیران هیئات مذهبی ‌اظهار کرد: این دوره با حضور 200 مدیر و مسئول هیئت مذهبی با بهره گرفتن از اساتید مجرب از حوزه و دانشگاه در قالب هشت جلسه چهار روزه برگزار شد.

وی به محورهای آموزشی نخستین دوره آموزشی مدیران هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: اخلاق در هیئت، هیئت و خانواده، احکام در هیئت، قرآن و ادعیه، ‌مدیریت در هیئت،‌ وحدت اسلامی و تاریخ از بخش‌های آموزشی این دوره بود.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول