اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر:

گره‌های ترافیکی در بوشهر به دلیل نبود پارکینگ است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: ‌نبود پارکینگ در خیابان‌های اصلی، این خیابان‌های کم عرض به پارکینگ تبدیل و سبب ایجاد گره های ترافیکی درشهر بوشهر شده است.

گره‌های ترافیکی در بوشهر به دلیل نبود پارکینگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ،سرهنگ فتح الله بحرینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، گره های ترافیکی در خیابان های اصلی و کم عرض شهر بوشهر، مردم را کلافه کرده است تصریح کرد: برای حل مشکل ترافیک در خیابان‌های شلوغ شهر بوشهر چند راهکار ارائه شده است که ایجاد پارکینگ چند طبقه و تعریض خیابان‌ها از جمله راه حل‌ها است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با تاکید بر فراهم کردن زیرساخت ها در این زمینه ادامه داد: باید با گسترش معابر، ایجاد روگذر و زیرگذر، تقاطع غیرهم سطح، ایجاد پارکینگ و ایجاد گذر برای هدایت عابرین پیاده ، ضمن کاهش ترافیک از بروز تخلفات در این حوزه جلوگیری شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از علت‌های اصلی ترافیک خیابان امام تجمع پزشکان است، لازم است چند واحد پارکینگ در این خیابان ایجاد شود و ایجاد گذر پیاده در این خیابان ضروری است.

بحرینی غیر ایمن بودن خیابان روبروی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: ایجاد پل رو گذر در این منطقه با توجه به حجم مراجعه مردم امری ضروری است.

رئیس پلیس راهنمایی و  رانندگی استان بوشهر با بیان اینکه از 115 هزار دستگاه اتومبیل در شهر بوشهر وجود دارد افزود: در شهر بوشهر سالانه 18هزار دستگاه خودرو شماره‌گذاری می‌شود که 60درصد آنها به اتومبیل‌های شهر بوشهر افزوده می‌شود که این خود به ترافیک شهر بوشهر می‌افزاید.

وی  در ادامه با بیان اینکه راه‌های ورودی و خروجی به شهر بوشهر باید گسترش یابد افزود: تسریع در ساخت گذر 75 متری میدان شهید مطهری به پلیس راه قدیم، تکمیل جاده نیروگاه به سمت عالی شهر و انحراف آن به جاده اصلی بوشهر و ساخت جاده گمرک به سمت جاده اصلی بوشهر از جمله راهکارهای برون رفت از این وضعیت است.

بحرینی از کاهش 14 درصدی فوت شدگان تصادفات برون شهری در مدت سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت نیز شاهد کاهش 29درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری هستیم که با برنامه‌ریزهای فرهنگ پلیسی بدنبال کاهش میزان تصادفات منجر به فوت تا پایان امسال هستیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول