اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس همدان مطرح کرد

افتتاح آکادمی تنیس الیت بسترساز آموزش بهتر / خبرهای خوشی در راه است

رئیس هیئت تنیس همدان گفت: با افتتاح آکادمی تنیس الیت، شرایط برای آموزش و پرورش نوجوانان و نونهالان فراهم شده که بستر را برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان فراهم می‌کند.

افتتاح آکادمی تنیس الیت بسترساز آموزش بهتر / خبرهای خوشی در راه است

سید عادل برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: برای نخستین بار با حمایت بخش خصوصی و مشارکت بسیار نزدیک مدیریت ورزش همدان، آکادمی تنیس الیت در همدان به بهره‌برداری رسیده است که برای رشد و توسعه این رشته مفید خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این آکادمی به صورت روباز شامل یک زمین تنیس 650 متر مربعی استاندارد، محل استراحت بازیکنان، رختکن، دفاتر اداری، جایگاه تماشاگران و همچنین یک زمین آموزش مینی‌تنیس خواهد بود که برای آموزش سنین پایه آماده شده است.

رئیس هیئت تنیس استان همدان افزود: این آکادمی برای آموزش و تدریس علاقه‌مندان به این رشته ساخته شده که در تابستان امسال برنامه‌های خوبی در زمینه اوقات فراغت و مدرسه تنیس در دستور کار هیئت اجرایی قرار گرفته است.

وی از آغاز مسابقات تنیس منطقه یک کشور در همدان خبر داد و گفت: همدان بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون تنیس کشور از دیروز به مدت سه روز میزبان مسابقات قهرمانی تنیس منطقه یک کشور با حضور 32 تنیسور از استان‌های مختلف کشور است.

به گفته برقعی، این رقابت‌ها با عنوان یادواره شهید سید احمد برقعی و گرامیداشت سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان در آکادمی تنیس الیت مجموعه ورزشی ملت همدان در حال برگزاری است که شرکت‌کنندگان به صورت تک‌حذفی با هم مسابقه می‌دهند.

وی با بیان‌ این‌که کسب امتیاز این رقابت‌ها در رنکینگ کشوری تنیس‌بازان تأثیر دارد،‌ عنوان کرد: 32 تنیسور حاضر در این مسابقات از استان‌های قم، البرز، اصفهان، زنجان، تهران و همدان حضور دارند که نفرات برتر این مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی در رنکینگ تنیس‌بازان ایران نیز امتیاز کسب می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس همدان تصریح کرد: این مسابقات زیر نظر مستقیم سازمان لیگ فدراسیون برگزار می‌شود که بر اساس اعلام این سازمان سر داور این دوره از مسابقات را مرتضی حسین‌دوست از تهران برعهده دارد و فرامرز سرداری‌مهر نیز مدیر اجرایی رقابت‌ها است.

وی با اشاره به انجام 13 بازی در روز نخست این رقابت‌ها و مشخص شدن نفرات راه یافته به مرحله بعدی افزود: با توجه به انجام مسابقات به صورت تک حذفی روز شنبه 13 بازی برگزار شد و 13 ورزشکار پیروز به مرحله بعد صعود کردند و تکلیف سه نفر دیگر امروز مشخص می‌شود تا برگزارکننده مرحله یک شانزدهم این مسابقات باشند.

برقعی تأکید کرد: برگزاری مسابقات در سطوح مختلف، آموزش‌های پایه‌ای برای سنین پایه و فراهم شدن سخت‌افزار مناسب برای علاقه‌مندان به این رشته مفرح باعث خواهد شد تا به‌زودی خبرهای خوبی از رشته تنیس در همدان به گوش برسد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول