اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی خبر داد

2 برابر شدن تیم‌های گشتی نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی با بیان اینکه تیم‌های گشتی و نیروهای انتظامی اجرا کننده طرح‌های ماه رمضان دو برابر می‌شوند، گفت: گشت‌های نظارتی نیز بر واحدهای صنفی و واحدهای اقامتی در ماه رمضان نظارت می‌کنند.

2 برابر شدن تیم‌های گشتی نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت نیک‌مرام ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام طرح‌های پلیس در ماه مبارک رمضان در راستای کاهش جرائم به ویژه دزدی‌های شبانه در شب‌های قدر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد:‌ جمع‌آوری خودروهایی که به ایجاد مزاحمت‌های خیابانی مبادرت دارند نیز در این ماه اجرایی می‌شود و شهروندان می‌توانند مانند همیشه در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند تا تیم‌های گشت به سرعت در محل حاضر شوند.

نیک‌مرام عنوان کرد: به سبب رفاه حال زائران و مجاورانی که بیمار هستند و نمی‌توانند روزه بگیرند حدود 30 تا 40 واحد صنفی در اطراف محدوده حرم مطهر و مسیرهایی که زائران رفت و آمد می‌کنند مجوز عرضه کالا داده شده و می‌توانند اقدام به عرضه کالا کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه تیم‌های گشتی و نیروهای انتظامی اجراکننده طرح‌ها در این ماه دو برابر می‌شوند، خاطرنشان کرد: طرح مبارزه با بدحجابی نیز در ایام ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود و همچنین زائرانی که از شهرستان‌های دیگر وارد مشهد می‌شوند باید به این موضوع اهمیت خاصی دهند.

وی اظهار کرد: گشت‌های نظارتی بر واحدهای صنفی و واحدهای اقامتی با همکاری سازمان میراث‌فرهنگی خراسان‌رضوی نیز در این ماه اقدام به نظارت از این واحدها می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

نیک‌مرام از تمامی زائرانی که از شهرستان‌ها وارد مشهد می‌شوند خواست به سبب قداست مشهد در زمان ورود رعایت حجاب خود را داشته باشند تا با برخورد ماموران نیروهای انتظامی مواجهه نشوند،‌ عنوان کرد: روزانه در ایام ماه مبارک رمضان گشت‌های مبارزه با بدحجابی در مشهد فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی افزود: سال گذشته با کاهش چشمگیری در مورد روزه‌خواری در مشهد مواجهه شدیم که امیدواریم در امسال نیز به همین صورت ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: معمولا هر سال به سبب گسترش شعاع معنویات در ماه مبارک رمضان با کاهش چشمگیر جرائم روبه‌رو می‌شویم که در برخی سال‌ها حدود 20 تا 30 درصد کاهش را داشته‌ایم.

نیک‌مرام با اشاره به اینکه تامین امنیت مساجد و تکایا نیز از برنامه‌های پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی است؛ بیان کرد: تامین امنیت منازل و واحدهای مسکونی در شب‌های قدر نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است و گشت‌های پلیس به این سبب در این زمان‌ها در خیابان‌های سطح شهر تردد دارند.

انتهای پیام/70018/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول