اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جویبار:

"علی سه ثانیه" دستگیر شد/ رمزگشایی از سرقت 14 موتورسیکلت

فرمانده انتظامی جویبار از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت معروف به "علی سه ثانیه" در این استان خبر داد.

"علی سه ثانیه" دستگیر شد/ رمزگشایی از سرقت 14 موتورسیکلت

ذبیح‌الله پهلوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان جویبار، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بهره‌گیری از منابع، مخبران و ردزنی سارقان حرفه‌ای ماموران پلیس آگاهی موفق شدند رد فردی به نام "ع – س" معروف به "علی سه ثانیه" اهل یکی از استان‌های کشور ساکن در شهرستان سیمرغ را در یکی از محلات جویبار بزنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه متهم به سرقت موتورسیکلت و تعقیب و مراقبت از وی دریافتند این فرد در سرقت موتورسیکلت‌ها نقش فعال دارد.

پهلوانی افزود: ماموران پلیس آگاهی با زیر نظر گرفتن متهم و انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضایی متهم را در مخفیگاه‌اش دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی، پرده از راز سرقت 14 دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان برداشت که موتورسیکلت‌های مورد نظر خود را در نقاط مختلف شهرستان شناسایی و ظرف چند ثانیه سرقت کرده و پس از سرقت، تحویل مالخری در یک از روستاهای شهرستان می‌کرد.

پهلوانی با بیان اینکه با اعترافات متهم دستگیری مالخر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: مالخر نیز در عملیات موفق پلیسی دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی جویبار در پایان با اشاره به تشدید طرح‌های برخورد با سارقان و استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: توسعه اقدامات فنی و اطلاعاتی برای اشرافیت اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی از اولویت‌های سال جاری این فرماندهی است.

پهلوانی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول