اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر خبر داد

افتتاح پروژه‌های مرغداری و دامداری زندانیان دشتستان

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از افتتاح پروژه‌های مرغداری و دامداری زندانیان دشتستان خبر داد.

افتتاح پروژه‌های مرغداری و دامداری زندانیان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد حیدری شامگاه یک‌شنبه در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: وظیفه یگان حفاظت مستقر در زندان‌ها بسیار مهم و حیاتی است و در واقع وظیفه اصلی یگان حفاظت ایجاد امنیت در زندان‌هاست.

وی همچنین در زمینه عملکرد مثبت نیروهای امنیتی افزود: اگر نیروهای مراقب و پاسیار کار خود را به صورت کارشناسی انجام دهند هیچ مددجویی دست به بی نظمی و تخریب اموال دولتی نخواهد زد.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی به زندانیان و بهبود امکانات رفاهی مددجویان یک مسئله مهم است که باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

حیدری صرفه‌جویی را اولویت اصلی وظایف کارکنان خواند و گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بر همه ما واجب است تمام تلاش خود را در راستای صرفه‌جویی به‌کار ببریم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه زندان‌ها هزینه بالایی دارند، صرفه‌جویی سبب می‌شود تا بتوانیم گام‌های مؤثری در ارتباط با اصلاح و تربیت که هدف اصلی سازمانی است برداریم.

حیدری بر لزوم ایجاد اشتغال و تقویت حرفه‌آموزی مددجویان تاکید کرد و گفت: مددجویان باید با حرفه‌آموزی برای دوران بعد از زندان خود برنامه داشته باشند و در زندان برازجان شاهد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی هستیم.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از افتتاح پروژه‌های مرغداری و دامداری زندانیان دشتستان خبر داد و افزود: پروژه‌های مرغداری و دامداری زندان دشتستان در آینده‌ای بسیار نزدیک مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون اداری مالی زندان‌های استان بوشهر نیز گفت: وظیفه یگان حفاظت و مامورین مراقب تنها باز و بستن درب نیست بلکه وظیفه آن‌ها در قبال اصلاح و تربیت بسیار مهم است.

محمد موسوی افزود: اگر این فرهنگ در بین نیروهای یگان حفاظت گسترش پیدا کند ما می‌توانیم زندان‌ها را گلستان و امر آموزش را در تمامی اندرزگاه‌ها گسترش دهیم.

انتهای پیام/2452/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول