اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کمبود آب در بردخون نگران‌کننده است

شهروندان بردخونی از قطع و کمبود آب در این شهر گله‌مندند.

کمبود آب در بردخون نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قطع و افت فشار آب در بیشتر محله‌های شهر بردخون وجود دارد که این موضوع باعث ناراحتی و ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

یکی از فرهنگیان ساکن محله فرهنگیان با تشکر از تلاش مسئولان بردخون گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان مدت زمان زیادی از قطع آب لوله کشی شهر در این محله می‌گذرد و به دلیل فقدان آب در شبکه، حتی با پمپ نیز امکان بهره‌مندی از آب وجود ندارد و با وجود پیگیری‌های متعدد هنوز این وضعیت ادامه دارد.

ناصر انصاری‌فرد افزود: با وجودی که آب شرب را از آب شیرین‌کن‌ها و دستگاه‌های تصفیه آب شهری تهیه می‌کنیم اما برای استفاده‌های بهداشتی و نظافت و آشپزی در منزل نیاز مبرم به آب لوله‌کشی شهری داریم که متأسفانه از این نعمت بی‌بهره هستیم.

علی محمّدی که شغل کارگری دارد اظهار داشت: در ایام تابستان که روزانه بیش از هشت ساعت در هوای گرم مشغول کار هستیم پس از برگشت به منزل نیاز به حمام و نظافت داریم اما بیشتر اوقات آبی از لوله‌ها جاری نمی‌شود و این بر خستگی ما می‌افزاید.

فاطمه حسنی زن خانه‌دار نیز گفت: مسئولان گفته‌اند که آب خط محرم در لوله‌های آب منطقه موجود است اما آبی که در لوله‌های آب منزل ما جریان دارد با اینکه افت فشار دارد بسیار تلخ و نامطبوع و غیرقابل استفاده است به نحوی که استحمام با آن نیز مناسب نیست و مواد و املاح اضافی در آن دیده می‌شود.

مهدی بحرانی مغازه‌دار نیز با ناراحتی از این وضعیت گفت: چند روزی آب نداشتیم و برای شستشو و استحمام مجبور می‌شدیم به منازل همسایه‌ها برویم و آب مورد نیاز خود را از منازل دیگر تأمین کنیم، هر چند بیشتر مردم از کمبود آب گله‌مندند و انتظار توجه مسئولان را داریم.

حسین کارمند هم تصریح کرد: روستاهای تابعه بردخون از آب شیرین خط محرم استفاده می‌کنند اما اندک آبی که در لوله‌های شهر بردخون جریان دارد از چاه‌های اطراف است که این موضوع نیاز به بررسی و پیگیری مسئولان دارد.

================

گزارش از: نامجو زحمتکش

================

انتهای پیام/66003/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول