اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

جایگاه CNG شهر آب‌بر افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان طارم گفت: براساس اعلام وزارت نفت جایگاه CNG شهر آب‌بر در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

جایگاه CNG شهر آب‌بر افتتاح می‌شود

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: زمان بهره‌برداری پروژه CNG شهر آب‌بر حدود یکسال و نیم عقب افتاده است.

وی با اشاره به اینکه مقرر بود پروژه جایگاه CNG شهر آب‌بر در مدت شش ماه تحویل داده شود، تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه به دلیل وجود موانعی عقب افتاده است.

فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه این پروژه توسط وزارت نفت در شهرستان طارم اجرا می‌شود، اضافه کرد: در زمان اجرای پروژه اعتبار آن یک میلیارد تومان برآورد شده بود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش هزینه‌ها باید اعتبار این پروژه نیز بالا رود، ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه نتیجه قطعی در زمینه زمان بهره‌برداری از این جایگاه توسط وزارت نفت اعلام نشده است.

رجبی با بیان اینکه موانع موجود بر سر راه اجرای این جایگاه در شهر آب‌بر برطرف شده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام وزارت نفت، این پروژه در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت نفت مشکل با پیمانکار را از جمله معضلات جایگاه CNG شهر آب‌بر اعلام کرده است، افزود: این موضوع برای ما قابل قبول نیست.

فرماندار شهرستان طارم هدف از اجرای پروژه‌ها را ارائه خدمات به مردم برشمرد و اظهار کرد: در زمینه آماده نشدن جایگاه مذکور از عملکرد شرکت نفت راضی نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم در زمینه جایگاه CNG شهر آب‌بر از طریق استان زنجان صورت گرفته است.

رجبی گفت: در مجموع بیش از 6 هزار خودروی گازسوز در شهرستان طارم وجود دارد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول