اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی:

مرسی رأی مردم مسلمان مصر را به هدر داد

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرسی رأی مسلمانان مصر را به هدر داد که نتیجه آن را گرفت.

مرسی رأی مردم مسلمان مصر را به هدر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در یادواره مردان ایل خورشید که در دومین سالگرد شهادت پاسداران راه مبارزه با پژاک به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهیدان همه ارزش‌های انقلاب را زنده نگه داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اگر امروز ارکان انقلاب پابرجا مانده همه به واسطه ایثار و از خود گذشتگی شهیدان است.

ملک‌حسینی گفت: شهدا موجب شدند تا حکومت ولایت‌فقیه در کشور ایران اسلامی محکم و پابرجا بماند و اکنون ایران اسلامی بر اساس وجود همین رکن رکین در مقابل همه دنیای استکبار همچون کوهی سرافراز باشد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در همین ارتباط گریزی به انقلاب مصر زد و با بیان تفاوت نوع حکومت در ایران اسلامی با مصر گفت: اگر می‌بینیم که رأی مردم در این کشور به هرز و هدر می‌رود به دلیل نداشتن این جایگاه رفیع است.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه در ادامه افزود: مرسی با بی‌توجهی به خواست کسانی که به او رأی دادند در دام استکبار افتاد و البته تاوان اقدامات نادرست خود را پس داد.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول