اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

برگزاری محافل جمع‌خوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل

فرماندار اردبیل گفت:‌ ترتیل‌خوانی قرآن کریم یا همان جمع‌خوانی در ماه مبارک رمضان در مصلی اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری محافل جمع‌خوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال برنامه قرائت و ترتیل‌خوانی هیئت‌های قرآنی علاوه بر حضور هیئت‌های قرآنی در محلات و مساجد با هدف باشکوه برگزار شدن این محافل پخش آن از رسانه ملی نیز انجام می‌شود.

وی به حضور حداکثری جوانان و قاریان و دانش‌آموزان و هیئت‌های مذهبی و قرآنی به صورت پر شور و با نشاط اشاره کرد و گفت: ‌این حضور حداکثری که به شکل هماهنگ در مصلای اردبیل با هدف قارئت قرآن و جمع‌خوانی صورت می‌گیرد حال و هوایی خاص به جامعه قرآنی اردبیل می‌بخشد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: این برنامه‌ها از اول ماه مبارک رمضان و از ساعت 18 تا 19 عصر اجرا شده و علاقمندان می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

دبیر از برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم توسط دستگاه‌های ذیربط برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این برنامه‌ها با حال و هوای معنوی و ارزشی خبر داد.

این مسئول تصریح کرد: با هماهنگی که صدا و سیما و سایر دستگاه‌های ذیربط فرهنگی و مذهبی به عمل آورده‌اند این برنامه از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی از تمامی دستگاه‌های متولی و اجرایی خواست همکاری لازم برای برگزاری با نظم و پر شکوه این برنامه‌ها داشته باشند تا مردم مومن و متدین از اقصی نقاط استان اردبیل و حتی میهمانان از این فضا استفاده کنند.

دبیر افزود: در این زمینه سازان‌های متولی از جمله اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و صدا و سیما با اعلام آمادگی تلاش می‌کنند تا برگزاری مراسم با تبلیغات و اطلاع‌رسانی شایسته صورت بگیرد و آحاد مردم از این برنامه معنوی بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: برای بهره‌گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان بهترین و شایسته‌ترین تدبیر حضور در مجالس و محافل قرآنی و انس با کلام الهی است که اگر این ظرفیت به مرحله بروز و ظهور برسد قطعاً در این باب یک حرکت مثبت و سازنده را در اصلاح و رفع مشکلات و نارسایی‌های جامعه شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/62006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول