اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

افزایش 400 دستگاه خودرو به شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان

معاون شهردار زنجان از افزایش 400 دستگاه خودرو به شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد.

افزایش 400 دستگاه خودرو به شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان اشاره کرد و افزود: به توجه به استقبال خوب مردم، شهرداری در نظر دارد این نمایشگاه را به صورت سالانه برگزار کند.

وی به تنوع به وجود آمده در تولیدات گیاهی اشاره کرد و افزود: باید زمینه آشنایی مردم با این تنوع در سطح جامعه فراهم شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان بر ضرورت مشارکت مردم در گسترش سطح گل و گیاه تاکید کرد و گفت: ترویج کشت و استفاده از گل و گیاه در زندگی از ضرورت‌ها محسوب می‌شود.

وی به تصویب نهایی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در زنجان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه‌های جانبی در شش ماه دوم سال گذشته بالا رفتن نرخ کرایه تاکسی‌ها امری اجتناب‌پذیر به نظر می‌رسید که با مصوبه ستاد تنظیم بازار عملیاتی می‌شود.

محمدی از برنامه شهرداری برای وارد کردن حدود 200 دستگاه خودرو با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به شبکه حمل و نقل خبر داد و اضافه کرد: این تعداد خودرو به عنوان شبکه تاکسی بی‌سیم سوم وارد عرصه حمل و نقل عمومی زنجان می‌شوند.

وی با بیان اینکه گسترش شبکه تاکسی‌های خطی هم در دستور کار شهرداری زنجان قرار گرفته است، اظهار کرد: 200 دستگاه خودرو هم در این راستا به شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تصریح کرد: طی دو سال گذشته از طریق دولت هیچ نوع واگذاری خودرو در بخش حمل و نقل عمومی وجود نداشته است به همین دلیل شهرداری زنجان درصدد پاسخگویی به نیازهای ایجاد شده از طریق استفاده از امکانات و ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

وی به تصویب نرخ کرایه تاکسی‌های بی‌سیم اشاره کرد و گفت: با متخلفان این بخش به شدت برخورد می‌شود.

محمدی در پاسخ به سؤالی در مورد جمع‌آوری تاکسی‌های ون از سطح شهر زنجان گفت: این تاکسی‌ها جمع‌آوری نشده‌اند بلکه اقدام به خدمات‌رسانی در منطقه‌ای خاص از شهر از جمله گلشهر کاظمیه و پونک می‌کنند.

وی تاکید کرد: حدود 150 دستگاه خودروی شخصی در مسیرهایی خاصی مانند اسلام‌آباد و امیرکبیر ساماندهی شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از احداث یک پارک بیش از 2 هکتاری در منطقه بین شهرک‌های اسلام‌آباد، شهرک غرب و الهیه خبر داد و افزود: این پارک هدیه شهرداری زنجان به ساکنان آن مناطق است.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول