اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی ایران است

استاندار تهران گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان کشور و به تبع آن در استان تهران است.

مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی ایران است

به گزارش خبرنگار فارس از ملارد، مرتضی تمدن بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان و نگهداری معتادان در شهرستان ملارد با بیان اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ اولویت نخست کشور و مسئولان استان تهران است، اظهار داشت: با توجه به تمام مشکلات و مسائل جاری کشور مبارزه با مواد مخدر همچنان از اولویت‌های مسئولان است تا بتوانیم این پدیده شوم و خانمان‌برانداز را نابود کنیم.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه خطیر نیروی انتظامی در این راه بیان داشت: نیروی انتظامی دستگاهی است که در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر کشور قرار گرفته است و از این دستگاه و مسئولان آن خواستاریم با توجه به تمام ظرفیت‌ها و امکانات به وجود آمده در استان تهران به جمع‌آوری معتادان پرخطر و بی‌خانمان از میان مردم اقدام کنند، چراکه ساکنان تهران آیینه تمام‌نمای کشور به شمار می‌آیند.

استاندار تهران در ادامه به تصویب 740 مصوبه در راستای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان تهران اشاره کرد و افزود: با توجه به تمام این مصوبات که بدون شک به نفع وضعیت زندگی مردم خواهد بود، به طور قطع به نتایج مطلوب و خوبی دست خواهیم یافت.

تمدن در ادامه با اشاره به تلاش‌های انجام شده در جهت مبارزه با مواد مخدر در استان تهران، خطاب به وزیر کشور گفت: طی دو سال گذشته و در سه ماهه نخست سال‌جاری شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان تهران حدود 310 جلسه برگزار کرده است که امید می‌رود به نتایج مطلوب و تاثیرگذاری دست یابیم.

وی در ادامه درباره مرکز جمع‌آوری و بازپروری معتادان اخوان در صفادشت ملارد اظهار داشت: امروز با حضور وزیر کشور فازهای اول و دوم این مجتمع آماده بهره‌برداری و افتتاح است و امید می‌رود با تلاش‌های انجام شده تا پایان سال‌جاری فازهای سوم و چهارم آن نیز آماده بهره‌برداری و استفاده شود.

تمدن ادامه داد: بخش مهمی از ظرفیت‌های این مرکز دو هزار نفری در اختیار شهرستان ملارد است و انتظار داریم با افتتاح این مرکز شاهد کاهش اثرات منفی ناشی از وجود معتادان و کارتن‌خوابان و ولگردان در سطح شهرستان باشیم.

استاندار تهران در پایان ضمن بیان آمادگی کامل استان تهران در جهت مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این مجتمع ترک اعتیاد و بازپروری یکی از بزرگترین مجتمع‌های ترک اعتیاد در کشور است که با تلاش بی‌وقفه مسئولان کشوری، استانی و شهرداری به افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول