اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان درگذشت مادر سرداران شهید میرحسینی را تسلیت گفت

استاندار سیستان و بلوچستان در پی درگذشت مادر سرداران شهید میرحسینی ضمن عرض تسلیت با خانواده شهیدان میرحسینی ابراز همدردی کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان درگذشت مادر سرداران شهید میرحسینی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم ناروئی امروز درگذشت مادر شهیدان «سرداران شهید حاج قاسم میرحسینی و حاج غلام حسن میرحسینی» را به خاندان معظم این شهیدان تسلیت گفت.

وی افزود: درگذشت بانوی فداکار و صبور حاجیه خانم شهربانو میر، مادر شهیدان «سرداران شهید حاج قاسم میرحسینی و حاج غلامحسن میرحسینی» که با ایمان عمیق و عشق الهی فرزندانی مومن و مجاهد تربیت و با عزت و سرافرازی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است را تسلیت می‌گویم.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین بیان داشت: آن مادر صبور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خویش را در راه دفاع از حریم ارزش‌های الهی و ایران عزیز تقدیم معبود خویش نمود و عمری را با سینه مالامال از داغ هجران اما استوار و پرصلابت براین انتخاب خویش بالید.

نارویی این مصیبت وارده را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا و بیت مکرم و خاندان معظم شهیدان میرحسینی تسلیت گفت و از خداوند برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهید و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستار شد.

انتهای پیام/75002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول