اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

وجود تفاهم‌نامه مشترک بین دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و وجود تفاهم‌نامه مشترک بین این دستگاه‌ها به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند.

وجود تفاهم‌نامه مشترک بین دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز با حضور مدیران کل فنی‌وحرفه‌ای، تامین اجتماعی، صندوق بیمه روستائیان، بیمه سلامت، صندوق بازنشستگی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، بانک توسعه تعاون، صندوق مهر امام رضا(ع)، کمیته امداد خمینی(ره) و دبیر اتاق تعاون استان در محل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، سهراب براندیشه با تاکید بر اینکه تفاهم‌نامه‌های مشترک بین دستگاه‌های اجرایی به رفع مسایل و مشکلات مردم کمک می‌کند، گفت: به دنبال تفاهم‌نامه مشترک بین معاونت تعاون این اداره‌کل، صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه در راستای اعطای تسهیلات بانکی به تعاونی‌ها هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم از بسیاری از پتانسیل‌های موجود ادارات در راستای نیل به اهداف سازمانی که مهم‌ترین آن خدمت به مردم است بهره‌مند شویم.

وی تشکیل جلسات نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در راستای انسجام و تعامل بیشتر دستگاه‌ها خواند و تصریح کرد: در این نشست‌ها به مشکلات و موانع هر یک از دستگاه‌ها در تمامی بخش‌ها پرداخته شده و سعی داریم با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی موانع موجود از سر راه را برداریم.

در پایان این نشست مدیران کل ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هم به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/2700/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول