اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

نیروی انتظامی با مخلان آسایش مردم برخورد کند

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: نیروی انتظامی با مخلان آسایش مردم برخورد کند.

نیروی انتظامی با مخلان آسایش مردم  برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی بناب با انتقاد از برگزاری مجالس عروسی که گاهاً تا بعد از اذان صبح نیز ادامه دارد، تأکید کرد: مردم چه گناهی دارند تا سحر آسایش و آرامش نداشته باشند؟!

وی از نیروی انتظامی خواست با افرادی که مانع آسایش و آرامش مردم هستند، برخورد کند.

نماینده مردم بناب همچنین شورای تأمین شهرستان را موظف کرد با افرادی که موجبات سلب آسایش مردم را بوجود می‌آورند، برخورد کنند.

باقری‌بنابی سپس با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان در اسلام و ثمرات روحی و معنوی روزه‌داری، از فرماندار خواست برای رعایت شئونات ماه مبارک رمضان تمام نانوایی‌های شهر بعد از افطار نسبت به پخت و پز نان و ارائه خدمات به مردم بپردازند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس همچنین با انتقاد از عدم حضور اکثریت کارکنان ادارات شهرستان در مناسبت‌های عمومی و مراسم‌ها از نیروی انتظامی خواست با برنامه‌ریزی قبلی ترتیبی اتخاذ کنند تا حداقل مجالس عروسی در تالارها و محیط سربسته برگزار شود تا خانواده‌ها بیش از این اذیت و ناراحت نشوند.

در این نشست اعضا ضمن تأکید بر مقابله جدی نیروی انتظامی با افراد هنجارشکن، مقرر کردند از این پس جشن‌های عروسی در تالارهای شهر و با هماهنگی نیروی انتظامی برگزار شود.

انتهای پیام/60002 /صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول