اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توزیع انبه‌های توقیفی 5 تریلر در خراسان شمالی

انبه پنج تریلر توقیفی حامل این محصول قاچاق و خارج از شبکه در سطح خراسان شمالی در حال توزیع است.

توزیع انبه‌های توقیفی 5 تریلر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این انبه‌ها از قرار هر کیلو 35 هزار ریال در روز بازار مصلی، نمایشگاه ضیافت بجنورد و همچنین میدان انقلاب شیروان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

روز گذشته یک تریلر انبه در شیروان و چهار تریلر در مرکز خراسان شمالی توقیف و پرونده‌ای در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

به گفته رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، هر تریلر انبه 14 تن ظرفیت داشته که به تدریج در حال عرضه بین شهروندان است.

امید جلیلی تقویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه برای چهار راننده این تریلرها پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی خراسان شمالی تشکیل و اکنون کار رسیدگی به این پرونده‌ها در این شعبه آغاز شده است، تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد حمایت از مصرف کنندگان، انبه‌های توقیفی به نرخ مصوب در سطح استان عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبات هرگونه انتقال این محصول بدون مجوز مشمول عرضه خارج از شبکه و غیر قانونی است، گفت: تعزیرات با حمل کنندگان این محصول به صورت قاچاق و خارج از شبکه در چارچوب قانون برخورد قاطعانه می‌کند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس اکنون مردم در حال خرید این محصول به نصف قیمت بازار بوده و انبه دست کم 2 تریلر در حال اتمام است.

انتهای پیام/63002/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول