اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان:

سالن شهید لاوی با وجود تفاهمنامه به هیئت هاکی واگذار نشد

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان گفت: با وجودی که طبق تفاهمنامه با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سالن شهید لاوی در اختیار هیئت هاکی گذاشته شده اما هنوز این سالن واگذار نشده است.

سالن شهید لاوی با وجود تفاهمنامه به هیئت هاکی واگذار نشد

مجید معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی تفاهمنا‌مه‌ای که مدتی قبل با اداره ورزش و جوانان استان اصفهان منعقد کردیم، قرار شده سالن شهید لاوی در اختیار هیئت هاکی استان اصفهان قرار گیرد.

وی ادامه داد: هیئت هاکی استان اصفهان به دلیل اینکه سالنی در اختیار نداشت، با مشکلات زیادی برای تمرینات و مسابقات روبرو شده بود و از این رو واگذاری سالن شهید لاوی به هیئت می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان ادامه داد: به دلیل نداشتن سالن ناچار بودیم برای تمرینات ورزشکاران سانس تمرینی در سالن‌های سطح شهر فراهم کنیم که دراین مسیر با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.

وی با ابراز امیدواری برای پایان یافتن مشکلات هیئت هاکی پس از واگذاری سالن تصریح کرد: با این وجود هنوز سالن شهید لاوی به هیئت هاکی واگذار نشده و شورای محلی که سالن را در اختیار دارند، از واگذاری آن خودداری می‌کنند.

معین با اشاره به قول مساعد اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای واگذاری سالن شهید لاوی بیان کرد: در طول یک سال و نیم گذشته که مسئولیت این هیئت را بر عهده گرفته‌ام، هیچ بودجه‌ای به این هیئت اختصاص پیدا نکرده است.

وی افزود: با وجودی که سالن در اختیار نداشتیم، با همکاری آموزش و پرورش برنامه‌هایی را برای استعداد یابی آغاز کردیم و تفاهمنامه‌هایی نیز با باشگاه‌ ریف و شهرداری اصفهان انعقاد یافته است.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول