اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تاکید کرد

هماهنگی دستگاه‏ها در معرفی اماکن تاریخی و مذهبی سمنان

فرماندار سمنان بر لزوم هماهنگی دستگاه‏ها در معرفی اماکن تاریخی و مذهبی سمنان تاکید کرد.

هماهنگی دستگاه‏ها در معرفی اماکن تاریخی و مذهبی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه هماهنگی اطلاع‏رسانی اماکن تاریخی و مذهبی شهر سمنان در محل فرمانداری گفت: نصب تابلوها و علایم شهری نقش مهم و کلیدی در هدایت و راهنمایی شهروندان و مسافران برای پیدا کردن مسیرهای درون شهری دارد.

وی اطلاع‏رسانی با توجه به نیازمندی‏ها را در مبادی ورودی و خروجی و در سطح شهر عامل مهمی در پیشگیری از اتلاف وقت شهروندان و کنترل ترافیک در فصول پرتدد در مسیر جاده‏ها و سطح شهر دانست و گفت: این امر نشان از سطح مدیریتی مسئولان شهر دارد.

فرماندار سمنان به تردد سالانه میلیون‏ها زائر در مسیر تهران- مشهد اشاره کرد و گفت: هدایت بخشی از این مسافران به درون شهر و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و معرفی اماکن تاریخی و مذهبی به برنامه‏ریزی‏های لازم و بلند مدت نیاز دارد.

سعدالدین ادامه داد: متاسفانه عدم اطلاع‏رسانی و وجود تابلوهای معرفی اماکن مذهبی و تاریخی در ورودی‏ها و سطح شهر سمنان باعث نارضایتی شهروندان و مسافران شده است.

وی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواست تا با همکاری دستگاه‏های اجرایی از جمله شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نسبت به تهیه و نصب علایم جدید در چند کیلومتر مانده به شهر و نیز داخل شهر سمنان اقدام لازم را به عمل آورند.

سعدالدین از دستگاه‏های متولی منجمله راه و ترابری و سازمان حمل و نقل و پایانه نیز خواست تا در خصوص تعیین حریم جاده‏های شهرستان مجوزهای لازم را برای جانمایی و نصب تابلوهای مربوطه پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان سمنان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از شاخص‏های توسعه شهرستان گسترش آموزش عالی در حوزه شهرستان است و شهر سمنان در طول سال میزبان چندین هزار دانشجو بوده و دانشگاه‏های متعددی در شهر سمنان استقرار و به دانشجویان ارایه خدمات دارند.

وی افزود: می‏طلبد با نصب تابلوهای راهنمای مراکز آموزش عالی در خیابان‏های مسیر و منتهی به آن در سطح شهر زمینه مناسبی برای اطلاع‏رسانی به شهروندان و دانشجویان فراهم آید.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول